GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 17, 2005

Καλημέρα και καλή εβδομάδα...

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα... Ελπίζω να περάσατε καλά το Σ-Κ.
Εγώ την Παρασκευή πήγα Friday's (Κηφισίας και Αλεξάνδρας) με τα κοριτσάκια. Έχω πάει σε όλα τα Friday's (εκτός από το Κολωνάκι) και πιστεύω πως του Κεφαλαρίου είναι μακράν το καλύτερο.
Το Σάββατο πήγαμε στο καινούργιο συγκρότημα κινηματογράφων στο "Cosmopolis-Odeon". Είδα τελικά το "Ο Τσάρλυ και το εργοστάσιο σοκολάτας". Ήταν αρκετά περίεργο έργο. Μπορώ να πω πως ο Barton είναι πολύ καλός στην δουλειά του και έχει φοβερή φαντασία. Ο Johnny Depp ήταν υπέροχος... Δεν μπορώ να καταλάβω πως καταφέρνει και καφρεπτίζει στο μάτι του την ψυχεδέλεια. Πάντως έχει αρκετά παιδικά στοιχεία το έργο.
Την Κυριακή αράξαμε στο σπίτι με το μωρό μου και φάγαμε μακαρονια με κιμά.
Πάντως σήμερα ξύπνησα και ήθελα να κοιμηθώ ακόμα κανά 4-ωρό. Όσο κρυώνει ο καιρός νυστάζω ακόμα περισσότερο. Πρέπει στην προηγούμενη ζωή μου να ήμουν αρκούδα και να έπεφτα σε χειμερία νάρκη!!!

5 σχόλια:

  • Τη 9:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μα friday's;;;;

     
  • Τη 9:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέραααααα πέρα για πέρα και καλή βδομάδα, βεβαίως-βεβαίως. Συμφωνώ για το έργο, πολή καλό. Όσο για την χειμερία νάρκη, ε΄ναι άδικο να κάνουμε διακρίσεις. Γιατί οι αρκούδες κι εμείς όχι;

     
  • Τη 4:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    Kali vdomada :)

     
  • Τη 12:46 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    me ta koritsia eipe oti phge.. ta friday's mia xara einai :) try hard rock next time

     
  • Τη 9:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Fade: Όχι δεν έχω παεί στα Friday's της Πάτρας. Συγκεκριμένα έχω να πατήσω το πόδι μου στην Πάτρα από το καρναβάλι του 2002!!! Όμως τώρα άν ποτέ με βγάλει ο δρόμος μου από εκεί θα περάσω να δω και αυτό το Friday's!
    Titana: Ηard Rock έχω δοκιμάσει και η άποψη μου είναι πως το burger του Friday's Kεφαλαρίου είναι το καλύτερο. Έχω κάνει όλη την έρευνα αγοράς στα περίχωρα της Αθήνας. Έχω φάει στο Applebee's(έτσι δεν γράφεται???), Hard Rock, Planet Hollywood (ήταν στο Village στου Ρέντη αλλά έχει κλείσει), Και σε ένα άλλο που δεν θυμάμαι το όνομά του αλλά είναι στο εμπορικό δίπλα στο Village στου Ρέντη.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα