GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005

Και τώρα από που θα φύγω...???

Αυτή ήταν η ερώτηση που σκέφτηκα μόλις βγήκα στον δρόμο έξω απ'το σπίτι μου. Ο δρόμος που περνά έξω από το σπίτι μου έχει δύο δρόμους κάθετα. Στον έναν δρόμο είχε ένα σκαπανέα (έτσι δεν το λένε;;;;) ΄διότι φτιάχνουν την αποχέτευσή για τις βροχές. Ο άλλος δρόμος είχε εμπόδια που δεν επέτρεπαν τά άλλα αμάξια να προχωρήσουν. Οπότε ήμουν εγώ στην μέση του δρόμου και κοίταγα μία πάνω-μία κάτω για να βρώ τρόπο διαφυγής ώστε να πάω στην δουλειά μου. Τελικά ενας γείτονας μετακίνησε κάποια απ΄τα εμπόδια και καταφέρα να περάσω τσίμα-τσίμα και να συνεχίσω τον δρόμο μου.

1 σχόλια:

  • Τη 11:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Φτιάχνουν τη ν αποχέτευση για τις βροχές; Α ΧΑ ΧΑΑΑΑ ΧΑ το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα