GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 06, 2005

Λοιπόν...

Λοιπόν... δεν ξέρω τι έχω πάθει και τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να σκεφτώ τι να γράψω. Εκεί που κάποιες μέρες έγραφα συνέχεια τώρα έχω στερέψει από ιδέες.
Τεσπα... (που λέει και ο Estarian). Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάτι... Την Δευτέρα έχω τα γενέθλιά μου και σας το λέω γιατί θέλω να μου πείτε "Χρόνια πολλά". Κλείνω τα 26 και μπαίνω στα 27 (ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.......... εντάξει πέρασε η κρίση), αλλά εγώ έχω "κολλήσει" στα 17 μισό!!!
Σας προειδοποιώ... Dartiin, vasvoe, gypa (Κουμπάρε), scorpina (κουμπάρα), giramondo, Παύλε, Estarian, mazdoc, Λίλι, το ζεύγος ψιλικατζού και καλτσόβρακο και όλοι οι υπόλοιποι που επισκέπτεστε το blog μου μην ξεχάσετε να μου στείλετε τις ευχές σας!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 6:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Γιατί δεν μας το λες την Δευτέρα να είμαστε σίγουροι;;;;

     
  • Τη 7:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Παρασκευή-Παρασκευή!!!(Νο 14)
    ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ, ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑ ΧΑΧΑ :p

     
  • Τη 8:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άστο δεν φτουράει... Δεν φαίνεται στην κεντρική της σελίδα...
    Και άλλωστε το έγραψες νωρίτερα... Απορώ γιατί δεν μπήκες να το γράψεις 12:01! Τότε θα είχες την απόλυτη επιτυχία :p

    Μην περιμένεις... Αύριο θα το δείς στην κεντρική της σελίδα στάνταρ...

    YΓ: Ρε θηρίο, δύο γραμμές post???!!!

     
  • Τη 11:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Παααρεπιπτόντως... Χυροσμουριά.... sorry κι όλας... αλλά...

    Darthiir. Mε r στο τέλος, όχι n...

    Καλά που δεν έγινες γιατρός... :p

     
  • Τη 9:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Dartiir Dartiir Dartiir Dartiir Dartiir (εντάξει το έγραψα πέντε φορές και το έμαθα πλέον πως γράφεται). Gypa συμφωνώ πως όταν το έγραψες δεν ήταν καν Παρασκευη!!!! Άρα δεν πιάνεται!!!!χιχιχχιχι!!!!

     
  • Τη 10:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Darthiir....

    Τώρα ξέχασες το h.....

    :(

    Μα τόσο δύσκολο είναι τέλος πάντων;;;; :p

     
  • Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    Darthiir
    10 φορές επιτέλουελπίζω να το έμαθα να το γράφω!!!!

     
  • Τη 10:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Σωστά... Να περάσοπυμε σε κάτι πιό δύσκολο τώρα: Usstan nelgtha dos

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα