GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 07, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο 14)

Επιτέλους (ξανα)-ήρθε η Παρασκευή!!!
Λοιπόν σήμερα αποφάσισα ότι μετά την δουλειά θα πάω να πλύνω το αμάξι, το οποίο έχει να πλυθεί από αρχές Ιουλίου. Να πάω να κάνω εμβόλιο στην Μίκα και στον Λάζαρο, και μετά απ'όλες τις δουλειές να πάω σινεμά με το μωρό μου να δούμε το νέο έργο με τον Τζόνι Ντεπ που το έχει γράψει αυτός που έγραψε το Big Fish!!(Το οποίο μου αρεσε πολύ).
Παιδιά ιδέα μου είναι ή όντως κάλει λίγο ψυχρούλα;
Τρίτη μέρα σήμερα και ακόμα να τελειώσουν τα έργα έξω απ'το σπίτι μου. Ο δρόμος έχει γεμίσει λάσπες, χώματα και εκτός από αυτά έχει και μια τεράστια τρύπα. Είχαν σπάσει "κατα λάθος" και την σωλήνα του νερού. Σήμερα κοίταξα έξω απ'το παράθυρό μου και τι βλέπω; Βλέπω έναν μόνο άνθρωπο με ένα φτυάρι να προσπαθεί να γεμίσει την τρύπα με όσα απομεινάρια λάσπης είχαν μείνει. 'Ηταν ειλικρινά ότι πιο τραγελαφικό είχα δει ποτέ στην ζωή μου, διότι το φτυάρι το γέμιζε με λάσπη ίσα-ίσα στην μύτη του φτυαριού. Έτσι όπως πάει αυτός θα κλείσει την τρύπα σε 2 χρόνια!!!!

Το ξαναλέω σε όλους πάλι... Την Δευτέρα μην ξεχάσετε να μου πείτε "Χρόνια Πολλά"!!!

14 σχόλια:

  • Τη 10:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αύριο είναι Σάββατο Σάββατο Ν14 :p

    Γιατί λοιπόν δεν αναβάλλεις για αύριο αυτά που θες να κάνεις σήμερα; Ποιό είναι το έργο του J.D. που δεν πήρα πρέφα;
    Ναι μπήκε το φθηνόπωρο για τα καλά... Υπομονή.. σε κανα χρόνο θα έχουν τελειώσει :p

     
  • Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ΥΓ Να θυμηθώ την Δευτέρα να φωνάξω ένα Χρόνια πολλά μπας και το ακούσει η Χρυσομουριά....

     
  • Τη 10:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άκυρο το έργο με τον JD,με πήρε ο Ανδρέας τηλέφωνο και μου είπε πως θα το βγάλουν την άλλη βδομάδα!!!!
    Κρίμα και ήθελα να το δώ... Ψήνομαι βέβαια να πάω και σε συνοικιακό μπαράκι και να πιω τα ποτάκια μου μαζί με το μωρό μου!!!

     
  • Τη 12:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Καλό Σ-Κ Dartiin
    χαχα άκου Dartiin!!! μου θυμίζει Αston Dartiin-Martin
    Καλό Σ-Κ κουμπάρα...

     
  • Τη 1:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Καλό Σ-Κ κουμπάρε!!!! Καλά να περάσετε όλοι σας!!!

     
  • Τη 2:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Lil Alurl Velve Zhah Lil Velkyn Uss ... Olot Dos!

     
  • Τη 2:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Δεν πιστεύω να με βρίζεις....

     
  • Τη 4:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κατάρες είναι....

     
  • Τη 4:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και πάνε στον γύπα...

     
  • Τη 4:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μη!!! έχει να πάει και ταξίδι με την μηχανή παρέα με άλλους μηχανόβιους!!!!

     
  • Τη 6:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εγω μπηκα να σου πω,οτι θα το παιξει στις 13/10,αλλα με προλαβανε.Η προθεση ομως μετραει.Την Δευτερα θα λειπω.Σε παρακαλω δεξου τα χρονια πολλα απο τωρα.Μπορειτε να πατε στα Τσακισμενα λουλουδια.

     
  • Τη 12:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Χρόνια Πολλά καλή μου!!!

    Εδώ είναι έντεκα και δύο άρα Ελλάδα είναι ήδη Δευτέρα και ναι, ένα αστέρι έχει γενέθλια!

     
  • Τη 1:30 π.μ. , Ο χρήστης Blogger η Λίτσα είπε...

    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΑΚΙ ...

     
  • Τη 9:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!!!!
    @zouri1 εννοείται πως δέχομαι τα χρόνια πολλά!!!
    @Λιτσάκι σ'ευχαριστώ πολύ!!!
    @vasvoe είσαι υπέροχη!!!!
    @fade γέλασα πολύ με το post σου!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα