GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 14, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο 15)

Χτες ερχόμενη από την δουλειά μίλαγα με έναν συνάδελφό μου για τα κόμματα και μου είπε πως έχει μια κλήση προς των Κομουνισμο. (Στοιχείο 1ο: Κ.Κ.Ε.)
Το βράδυ μίλαγα με τον μπαμπά μου και δεν ξέρω πως ήρθε η κουβέντα ακριβώς, αλλά μιλάγαμε για τα μπουζούκια και είπε πως φέτος θα πρέπει να μας πάει στα μπουζούκια (Στοιχείο 2ο: Σκέφτηκα τον Πάριο)
Όταν τρώγαμε μίλαγαν οι γονείς μου για το φαγητό του Σ-Κ και είπαν να φτιάξουν ψάρι. (Στοιχείο 3ο: Σκέφτηκα την προ-προηγούμενη Κυριακή που είχαν φτιάξει μπριζόλες)
Αποτέλεσμα όλως αυτών των ερεθισμάτων και των καταχωρήσεων στο υποσυνειδητό μου ήταν να δω ένα όνειρο:
Είχαμε πάει μαζί με τον μπαμπά μου στα γραφεία του Κ.Κ.Ε. στον Περισσό, τα οποία ήταν ένα διαμέρισμα σε πολυκατοικία του ΄70. Στο διαμέρισμα όμως έμενε ο Πάριος (ο οποίος ήταν και κομουνιστής και μάλιστα απο τους σκλυροπυρηνικούς) που μας είχε καλέσει να μας ψήσει μπριζόλες!!!!

Το πρωί ξύπνησα και όταν θυμήθηκα και έκανα και τον ανάλογο συνειρμό ξεκαρδίστηκα και αποφάνθηκα...
Πάλι καλά που έρχεται η Παρασκευη-Παρασκευη(τραγουδιστά) διότι σίγουρα χρειάζομαι ξεκούραση, αγάπη και προδέρμ!!!!!
Καλό Σ-Κ παίδες και κορασίδες!!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    macmanus... τράβα μάθε πρώτα πως γράφεται και μετά έλα να μάθουμε και την Α-Β.
    Ισώς να μπερδεύτηκες διότι μπορεί να γράφεται και με τους δύο τρόπους... όμως πριν κάνουμε πνεύμα καλό είναι να σιγουρευόμαστε!!!!
    Τώρα όσο αφορά την κρεατοφαγία είναι ένα άλλο θέμα και δεν θα το θίξω τώρα, η φύση όμως η δική μου με καλεί να τρώω τα πάντα!!!!

     
  • Τη 12:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    είδες πως λειτουργεί το υποσυνείδητό μας καμμιά φορά???

    άντε τώρα να μην το εξηγήσεις έτσι λογικά που το έθεσες, και να προσπαθήσεις να δώσεις ερμηνεία στο όνειρο απο συμβολισμούς....

    πιάστο αυγό και κούρευτο......

    γιαυτό και γω αντί να ανησυχώ για το ψάρι που είδα το προηγούμενο βράδυ -και που λένε οτι είναι λαχτάρα- ή οτιδήποτε αλλοπρόσαλλο, απλά εξετάζω πως βρέθηκε στο υποσυνείδητό μου.
    και συνήθως βρίσκω την εξήγηση ακριβώς όπως εσύ!

    Καλό σ-κ νάχουμε! ;)

     
  • Τη 2:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τρόμαξα ότι κάτι έπαθες γιατί σήμερα το Παρεασκευή παρασκευή το έγραψες μετά την πρωινή μου επίσκεψη στο blog σου...
    Θα σου έπεσαν βαρυές οι μπριζόλες του συντρόφου Πάριου και θα άργησες να ξυπνήσεις!!!

     
  • Τη 2:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ΥΓ: Εσύ jojo το πολύ πολύ να είδες την μάνα σου να σε κυνηγάει με ψάρι γύρω από την πισίνα αντί για φουάγκρά :p

     
  • Τη 3:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    xixixixixi oreo oniro. kalo savatokiriako :)

     
  • Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darthiir δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψω Παρασκευή-Παρασκευή. Εξαιρούνται οι μέρες των διακοπων και των αργιών!!!

     
  • Τη 5:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ε τότε καλή αναμονή του ΣΚ! Κι εγώ τα εξηγώ συχνά έτσι τα όνειρά μου, αλλά υπάχουν και φορές που κάτι "προσπαθούν να μου πουν" π.χ. επιθυμίες, άγχος, φόβους...

     
  • Τη 5:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ---. είπε...

    Καλά να περάσεις μικρούλι!

     
  • Τη 10:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Βασικά πρέπει να διαβάσει το post σου ο oneiros για να σου δώσει μια σωστή εξήγηση για το όνειρο!
    Dartiin (μουχεχε) γιατί συνέχεια σχολιάζεις την jojo ότι και να πεί; το έχεις δημιουργήσει τρακ το κορίτσι, ντροπή σου!

    ΚΑΛΟ Σ-Κ ΠΑΩ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑ ΠΙΩ ΜΕΡΙΚΑ PORTO!

     
  • Τη 12:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Όχι βρε γύπα μου. Δεν έχει τράκ. Απλά απεχθάνεται το φουά γκρά...

     
  • Τη 8:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    αν έβλεπα τη μάνα μου να με κυνηγάει με ψάρι γύρω αποτην πισίνα, τότε σίγουρα περι λαχτάρας θα επρόκετο και θα πίστευα στις ερμηνείες των ονείρων....

    εκτός και αν είχα διαβάσει Αστερίξ το προηγούμενο βράδυ και ήμουνα επηρρεασμένη απο έναν ακόμα καυγά των χωρικών για τα μπαγιάτικα ψάρια...

    που τοδες το τράκ γύπα , παλικάρι μου?
    δε μασάμε δα και τόσο εύκολα...

     
  • Τη 9:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    με σάουντρακ της Παρασκευής πιο άλλο από το Friday i'm in love των Cure ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα