GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2005

Πως πέρασα τα γενέθλιά μου...

Χτες όπως όλοι γνωρίζεται ήταν τα γενέθλιά μου. Εκτός βέβαια από αυτό ήταν και Δευτέρα που σημαίνει ότι είχα πάει και δουλειά. Έτσι ξύπνησα το πρωί και πήγα στην δουλειά. Από το απόγευμα ξεκίνησε η μέρα των γενεθλίων μου. Ήρθε και ο Ανδρέας στο σπίτι κατά τις 19:30 με ένα υπέροχο μπουκέτο τριαντάφυλλα και αποφασίσαμε να πάμε για Sushi κατά τις 22:00. Πήγαμε λοιπόν στο Sushi Bar στο ψυχικό και φάγαμε μια υπέροχη σούπα και πάρα πολλά maki.
Το sushi μου αρέσει, αλλά δεν μπορώ να το φάω συνέχεια διότι από κάποιο σημείο και μετά αρχίζω και μπουχτίζω...
Επίσης πήγε το μωρό μου στην "Δεσποινα" και πήρε μία creme brulle, ένα προφιτερόλ και δύο κεριά που συμβόλιζαν την ηλικία μου (26 κλεισμένα φτου σου! γκαντεμια).
Αφού φάγαμε πήγαμε σπίτι και έβαλα πάνω στο προφιτερόλ τα κεράκια και μαζί με την Μίκα και τον Λάζαρο ο Ανδρέας μου τραγούδησε το τραγουδάκι των γενεθλίων. Ακολουθεί και σχετική φωτό με εμένα και τα δύο μου "παιδιά"!!!!

9 σχόλια:

  • Τη 9:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Χμμμ, δεν είν' κακό αλλά προτιμώ πιό "δημόσιες" γιορτές.
    Άλλωστε αυτά θα μπορούσες να τα κάνεις καθημερινά ;)

     
  • Τη 9:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Συμφωνώ, αλλά λόγω Δευτέρας δεν έκανα τίποτα και γενικά δεν είχα και πολύ όρεξη...

     
  • Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Α, σε έπιασε το "γερνάω μαμά....";

     
  • Τη 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Thrass είπε...

    Χρόνια Πολλά.

    Τι είναι η Creme Brulle? Είχαν κάποτε οι Sonic Youth ένα τραγούδι με τέτοιο τίτλο, αλλά δεν ξέρω τι είναι.

     
  • Τη 11:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κάτι σε κρέμα καραμελέ αλλά στο γαλλικό της....

    Προτιμώ πάντως την ελληνική έκδοση, σε αντίθεση με τις μηλόπιτες στις οποίες προτιμώ την γαλλική :p

     
  • Τη 11:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Είναι σαν κρέμα καραμελέ, μόνο που αντί για σιρόπι καραμέλα έχει καραμελωμένη ζάχαρη. Είναι πολύ νόστιμη και η Δέσποινα έχει μια από τις καλύτερες.

     
  • Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    Χρόνια πολλά Χρύσα!!! Τώρα το πήρα χαμπάρι... και καθυστερημένη ως συνήθως, έσπευσα να σου ευχηθώ τα καλύτερα και να ζεις πάντα όμορφες στιγμές όπως τις ονειρεύεσαι!

     
  • Τη 4:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Παντως με αυτή την συζήτησει περί creme brulle, μου άνοιξε η όρεξη!!!
    Και η Δέσποινα μου πέφτει κομματάκι μακρυά...

     
  • Τη 4:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έλα βρε τώρα.. θα περιμένεις λίιιιιγο ακόμα....

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα