GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 12, 2005

10 πράγματα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου.

  1. Όταν ήμουν μικρή έτρωγα τις τσίχλες που ήταν κολλημένες στην άσφαλτο. Τις μασούσα φτύνοντας ταυτόχρονα τα πετραδάκια. (Σας διαβεβαιώνω πως ορισμένες είχαν ακόμα γεύση φρούτων)
  2. Μπορούσα να κάνω ο,τι μου ζητούσαν τα υπόλοιπα παιδάκια αρκεί να έπαιζα μαζί τους.
  3. Ήμουν το ταχύτερο παιδί στην ομάδα μου μέχρι την Πέμπτη δημοτικού (σε αγόρια και κορίτσια)
  4. Έχω τόσο αδύναμα πνευμόνια που ενώ δεν καπνίζω φαίνεται σαν να είμαι πολλά χρόνια καπνίστρια. (Ειλικρινά δεν ξέρω πως γίνεται αυτό)
  5. Κάπνιζα για ένα χρόνο διότι ήμουν σε ένα δωμάτιο με τρείς καπνιστές και η φύση της δουλείας (προγραμματισμός) επιβάλει το κάπνισμα, οπότε το ξεκίνησα και εγω για μικρό διάστημα, το έκοψα μια μέρα μαχαίρι.
  6. Ως μεγάλο μου κατώρθωμα θεωρώ: Στην 2α γυμνασίου στο πρώτο τρίμηνο είχα ιστορία 9, δεν ξαναείχα μείνει ποτέ ενώ οι υπόλοιποι βαθμοί μου ήταν περίπου 17. Πείσμωσα τόσο που στο 2ο τρίμηνο είχα 19 και στο τελευταίο τρίμηνο είχα 20 και στις εξετάσεις έγραψα πάλι 20. Ο καθηγητής μου ενώ με θεωρούσε μεγάλο κωλόπαιδο στο τέλος της χρονιάς μου είπε πόσο θα ήθελε η κόρη του να μου μοιάσει.
  7. Είμαι δυσλεκτική. Μπερδεύω το δεξια με το αριστερά και όταν εννοώ πάνω εννοώ αριστερά και κάτω εννοώ δεξιά. (μόνο η Χριστίνα καταλαβαίνει τι εννοώ, συνήθως αυτοί που με ξέρουν αποφεύγουν να μου ζητάνε πληροφορίες για το πως θα πάνε κάπου)
  8. Παρόλο που είμαι 1.77 με ελκύουν οι άντρες που δεν είναι ιδιαίτερα ψηλοι και ή είναι κανονικοί με κοιλίτσα ή είναι πολυ χοντροί.
  9. Λατρεύω τα shox.
  10. Λατρεύω το ροζ-φούξια (και συνδυασμός ροζ-φούξια και shox είναι για μένα το απόλυτο fetix!!!! έχω ήδη δύο ζευγάρια)

21 σχόλια:

  • Τη 11:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Τσίκλαι κολλημέναι στήν άσφαλτο;

    Καί ζής ακόμη;

    10 πράγματα πού περιέχουν αί εν τή ασφάλτω κολλημέναι τσίκλαι:

    1) Κατουρλιό συναχωμένου σκύλου.
    2) Ροχάλες 82ετούς παππού, πρώην αντιστασιακού, οργανωμένου στήν ΠΕΕΑ.
    3) Άκρη 1,5 κυβικού χιλιοστού από μακαρόνι νούμερο 6 αποσπασθέν οδοντογλυφίδος.
    4) Σφολιάτα τυρόπιττος από νεαρό τόν οποίον πρόλαβε τό λεωφορείο. (A17 Αθήναι – Κορυδαλλός)
    5) Κονιορτός από τόμο 1967-1970 αστικού δικαίου από νομικόν γραφείον Δημητρίου Περπινιάδου παρ’αρείω πάγω αρχιρουφιάνου.
    6) Πυτιρίθρα από άπλυτο (ώ τί πρόοδος!) αναρχικό.
    7) 0,2 μικρογραμμάρια σπέρματος από γόβα ξενυχτισμένης ιεροδούλου.
    8) Τρίμμα τρυφερού (έως τρυφεροτάτου θά έλεγον) φύλλου ευκαλύπτου.
    9) Γύρη ορτανσίας από μπουγκέτο ενός υποψηφίου γαμβρού...
    10) Τσίνορο από «πολυάσχολη» σαραντάρα ενώπιον ερυθρού φάναρου...

    Συνεπώς...

    Συνεπώς είσαι ο σούπερμαν αφού μπορείς καί γράφεις τώρα!

     
  • Τη 11:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αυτό το (2) τώρα εμένα κάτι μου κάνει :p

     
  • Τη 12:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Η μαμά μου έχει έναν αδελφό τρία χρόνια μεγαλύτερο από μένα. Ο αδελφός μου (2 χρόνια μεγαλύτερος) και ο θείος μου για να με πάρουν μαζί τους για εξερεύνηση με υποχρέωσαν να βάλω στο στόμα μου το λάστιχο με το νερό, ενώ αυτοί το άνοιγαν τέρμα. Ήθελαν να δούνε τι θα γίνει... Εγώ φυσικά πνίγηκα από την μεγάλη ποσότητα νερού, αλλά τελικά με πήραν μαζί τους.

     
  • Τη 12:09 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    σε ελκύουν οι άντρες με κοιλίτσα, ή οι πιο ευτραφείς...
    Τί μας λες πρωί-πρωί ρε φιλενάδα;
    Εκτός αν εννοείς πως ο Άντι είναι κάτι από τα παραπάνω και για αυτό έχει λιμοκτονήσει το παλικάρι από τη δίαιτα...
    (εχθές φάγαμε τόσο που θα ταϊζόντουσαν άνετα για κανά μήνα, ένα Αιθιοπικό χωριό - μαζί με τους φίλους τους από τις γύρω περιοχές)...

    άντε βρε, καλημέρα...
    ξ

     
  • Τη 12:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Κοπελια ξ λοιπόν ο Άντι έχει μείνει μισός γιατί νιμίζει ότι είναι χοντρός και δεν τρώει, εγώ τον έχω κάνει χρυσό να φάει λίγο μπας και αποκτήσει τίποτα πιασίματα διότι έχει γίνει σαν παιδί της αιθιοπίας. Καλό βρε 'σεις μετά από τόσο φαΐ πως δουλεύετε????

     
  • Τη 12:25 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Μέχρι τις δέκα έχουμε καιρό να χωνέψουμε...
    (μαύρο χούμορ)

    ξ

     
  • Τη 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Πού ενδιαφέρουσα η λίστα σου!!

     
  • Τη 12:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Your Man είπε...

    Σου πω ρε 1.77... Έχεις καμιά αδερφή; :)

     
  • Τη 1:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    @ George my man... δεν έχω αδελφή...

     
  • Τη 1:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Πάντως με το αριστερά δεξιά έχω κι εγώ πρόβλημα...αλλά δεν ήξερα ότι αυτό σε κάνει δυσλεκτική...
    για το ύψος δεν θα πω τίποτα, με έπιασε το κόμπλεξ μου πάλι...

     
  • Τη 1:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Έχω ρωτήση ψυχολόγο. Είναι μια μορφή δυσλεξίας και άμα δεν διορθωθεί σε παιδική ηλικία, τότε πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό.

     
  • Τη 1:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    ρωτήσει...
    Sorry καμιά φορά για τα ορθογραφικά, αλλα είναι λόγω κεκτιμένης ταχύτητας.

     
  • Τη 1:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    τσίχλα απο την άσφαλτο?

    λάστιχο στο στομα??

    αφού μόνο δυσλεξία σουμεινε απο τα παιδικά σου χρόνια κούκλα μου, είσαι πολύ τυχερή!

    και γω που νόμιζα οτι το baygon που μας ψέκασε μια φορά η μαμά μου για τις ψειρες στα κεφάλια ήταν τραβηγμένο!!!

    :P

     
  • Τη 1:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    κεκτημένης...

     
  • Τη 3:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Επίσης μπερδεύω πάντα το b με το d, μάλλον λόγω του αριστερά-δεξιά...

    Με έστειλες τώρα, πραγματικά γιατί κι εγώ από φυσικού μου λέω πάνω - κάτω... αλλά επειδή νευριάζει πολύ ο χάσμπαντ το έχω κόψει και προσπαθώ να συγκεντρωθώ για να τα πω σωστά... και μετά παθαίνουμε τραγελαφικά όταν οδηγάει και πρέπει να του δείξω το δρόμο...και τί βρισίδι έχω ακούσει από ταξιτζήδες στην Ελλάδα!

    Για τις τσίχλες έχω να πω ότι πρέπει να σου έχουν κάνει ένα αξιοπρεπέστατο ανοσοποιητικό σύστημα...
    Κι εγώ θέλω ο άντρας να έχει τα πιασίματά του, να μπορώ να χουφτώνω! Ο χάσμπαντ ευτυχώς με τα παστίτσια έγινε από παιδάκι τσι Αιθιοπίας ολόκληρος άντρας μέσα σε μερικούς μήνες γάμου.

    Η απορία μου έμεινε, shox εννοείς άλστες γενικότερα ή ένα συγκεκριμένο είδος;

     
  • Τη 4:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Εννοείται... εμένα δεν με βλέπω να με "πιάνει" η γρίππη των πουλερικών με τόσες τσίχλες που έχω φάει... Έχω φάει κάτι στριφογυριστά χαστούκια που έβλεπα τον ουρανό...
    Εννοώ τα shox της Nike. Όλους τους τύπους, αρκεί να έχουν ρόζ χρώμα επάνω τους.

     
  • Τη 4:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ ανατρίχιασα!!!! Εγώ και 5.000.000.000.000.000.000.001 κατσαρίδες.

     
  • Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    Ακου να μαθαίνεις λοιπόν:
    Ο Καραμανλής είναι κεντροαριστερά. η Παπαρήγα δεξιά και χριστοδουλική, ο Παπαδρέου κεντροδεξιός και ο Καρατζαφέρης ακροαριστερός. Ο Βεργής απλά το βάζει όπου του πει ο ράφτης.
    Όλοι μασούσαν τσίχλα από την άσφαλτο (τις φτύνουν ακόμα ο ένας στη μούρη του άλλου) και η Παπαρήγα έπαθε αυτό που έπαθες εσύ στο σχολείο με τα θρησκευτικά. Τώρα θέλει να αντικαταστήσει αυτό που φορά τα τελευταία 10 χρόνια με ράσο. Ο γιωργάκης δε, έπαιρνε άδεια και δεν πήγαινε στη γυμναστική για να συζητάει τα προβλήματα των κοριτσιών που είχαν περίοδο.Όλοι αυτοί σε σχέση με εμένα είναι πολύ ταχύτεροι, αλλά που θα πάνε! Άμα τους πιάσω....

    Αυτό το shox, τι διάτανο πράμα είναι;

     
  • Τη 12:50 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Και μερικά άλλα που δεν έγραψε η Χρύσα...
    1ον: Είναι μια τρελή επαναστάτρια. Αγωνίζεται πάντα για το δίκιο της και δεν τη σταματάει τίποτα.Υπάρχουν δύο σκηνές που μου έχουν μείνει:
    1.Είμαστε 3ο έτος στο Πανεπιστήμιο, την εποχή που είχε τεθεί το νομοσχέδιο περί αναβάθμισης των ΤΕΙ και μετονομασία τους σε ΑΤΕΙ.Έχουν διοργανώσει λοιπόν οι παρατάξεις 'διάλογο' στο μεγάλο αμφιθέατρο της σχολής, όπου έχουμε πάει κι εμείς να παρακολουθήσουμε. Κάποια στιγμή η Χρύσα, από το πουθενά(καμία σχέση με παρατάξεις) βγαίνει στο έδρανο και αρχίζει να φωνάζει, να αριθμεί μία μία τις σχολές των ΤΕΙ που 'απειλούν' τους απόφοιτους της πληροφορικής και να βρίζει τους πάντες. Περιττό να σας πω πως μετά από αυτό διακόπηκε η συνεδρία, ανάψαν τα αίματα και έφυγε 1 καρέκλα στο κεφάλι ενός ΔΑΠ-ίτη...
    2. Στην προηγούμενη δουλειά μας (σε μεγάλη γνωστή εταιρεία), κάποια σιγμή μας ανακοίνωσαν πως ανέθεσαν τη διεύθυνση του τμήματός μας σε ένα ζώον το οποίο αντιπαθούσαμε απο την πρώτη στιγμή και ήταν από κλάδο άσχετο με Πληροφορική. Όλες δείξαμε τη δυσαρέσκειά μας αλλά μέχρι εκεί. Η Χρύσα δε, στο πρώτο Meeting που κάναμε με τον εν λόγω κύριο(ο θεός να τον κάνει), το οποίο από πλευράς του ήταν Meeting ειρήνης, γύρισε και του είπε Face to face ότι τον θεωρεί ανίκανο(!!!!) να μας διευθύνει...Μετά ακολούθησε πανικός εννοείται. Η Χρύσα όμως πάντα σταθερή στις απόψεις της.
    Επίσης, της χρωστάμε και εγώ και το Πουλιδάκι πως χάρη σε αυτήν την επαναστατικότητα και τον τσαμπουκά της, στην εταιρεία εκέινη ανά 3 μήνες μας κάναν αύξηση ύψους από 100 έως 150€(καθαρά...). Ναι, η Χρύσα μας έσερνε κάθε 3 μήνες στο γραφείο του γενικού για να τον πείσουμε πως μας δίνει λίγα, πως η δουλέιά που βγάζουμε αξίζει περισσότερα, και πως 'Κύριε...... ειλικρινά πείτε μου. Εσείς θα μπορούσατε να ζήσετε με αυτά τα λεφτά???'.

    Γενικά είναι ένας άνθρωπος θετικός, μές την τρελή χαρα και πρόθυμη να δώσει τα πάντα γι'αυτούς που αγαπάει. Θύμα δεν γίνεται ποτέ (η επαναστάτρια που λέγαμε...). Το μόνο της πρόβλημα είναι πως καμία φορά, ευτυχώς όχι συχνά, την πιάνει μία απροσαρμοστιά και μπορεί να τσαντιστεί με οτιδήποτε άσχετο. Μία λέξη να πεις, αν την πεις σε λάθος στιγμή, την πα΄τησες. Το καλό είναι πως σε 3 ώρες το πολύ της έχει περάσει. Έχει ηρεμήσει, έχει σκεφτεί τι έγινε και όλα ηρεμούν. Το κόλπο είναι,σε τέτοια περίπτωση, να μη βγάλεις λέξη και να περιμένεις να περάσει το τρίωρο. Γι'αυτό μ'αγαπάει. Επειδή έχω υπομονή και την καταλαβαίνω.

    Δεν τα είπα όλα, αλλα για πρώτο comment το'σκισα λίγο...

    Τσιτσίνα :)

     
  • Τη 8:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Τσιτσίνα μου τι να πω... με άφησες άφωνη!!! Και ναι έχεις όντως υπομονή που με ανέχεσαι τόσα χρόνια με τον κωλοχαρακτήρα μου!!! Ναι άλλα είσαι η κολλητή μου μη ντο ξεχνάς!!!

     
  • Τη 8:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αααα και κάτι άλλο κοριτσάκι... Ελπίζω αυτό το Post να το έγραψες από το σπίτι σου διότι λέει ότι το έγραψες τα μεσάνυχτα...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα