GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005

Τι τραβάνε και οι γυναίκες των φανταρων...

Το κείμενο που ακολουθεί είναι από την φίλη μου την Τσιτσίνα και μας διηγείται τι πέρασε για να δεί το μωρό της που είναι φαντάρος στην Σαμοθράκη.

Γύρισα!!!!!!!!!!!!! Το ταξίδι μου ήταν σκέτη ταλαιπωρία! Ειδικά το πήγαινε... Σα να είχα ένα μαύρο σύννεφο από πάνω μου να με ακολουθεί. Τα πάντα πήγαιναν στραβά....
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Ήταν να φύγω Σάββατο, και μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι δεν είχε ανακοινωθεί δρομολόγιο πλοίου από Αλεξ/πολη για Σαμοθράκη.
Το Σάββατο ταξίδευα στις 5:40 τα ξημερώματα, με προγραμματισμένη άφιξη στην Αλεξανδρούπολη στις 6:35 (το πλοίο μου έφευγε στις 2!!!!). Την Παρασκευή το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο από το ταξιδιωτικό γραφείο να με ενημερώσουν πως η πτήση μου αλλάζει ώρα και πάει 1 ώρα πριν (4:40)!!!!!!!!!!!
Αποφασίζω να κοιμηθώ στην αδερφή μου και να καλέσω ραδιοταξί να έρθει να με πάρει στις 3:15 να με πάει στο αεροδρόμιο. Παίρνω στο ραδιοταξί και είναι μία ηλίθια που με ρωτάει 6 φορές (!!!!!!!!!!) τα στοιχεία μου.
Αφού κλέινω το ταξί με τα πολλά, μετά από ένα τέταρτο με ξαναπαίρνει αυτή να της ξαναπώ τα στοιχεία μου!!!!!!!!!!
Μετά από 1 ώρα, με παίρνει μία άλλη από το ραδιοταξί να με ξαναρωτήσει τα στοιχεία μου γιατι έπεσε το σύστημα και έιχαν χαθεί τα πάντα.... Όπως καταλαβαίνετε, μέχρι να πάει 3:15 και να δω το ταξί έξω από το σπίτι, με είχε λούσει κρύος ιδρώτας, αμφιβάλλοντας για το αν θα έρθει ποτέ.
Φτάνω επιτέλους στο αεροδρόμιο (αφου΄έχω πληρώσει 22 ωραιότατα, ζεστά ευρουδάκια). Πάω για checkIn, και καθυστερώ μισή ώρα, γιατί μπροστά μου είναι μία αλλοδαπή η οποία επιμένει να φορτώσει στα μπαγκάζια και 5 γάτες!!!!!!!!!!!!!
Μπαίνω στι αεροπλάνο, όπου και ενημερώνομαι για μία φαεινή ιδέα που είχε η Ολυμπιακή: Τη μέρα εκείνη, η Ολυμπιακή είχε 2 πτήσεις. 1 στις 5:40 για Αλεξανδρούπολη και μία στις 5:20 για Καβάλα. Επειδή έτσι τους βόλευε, αποφασίσανε να ενώσουν τις 2 πτήσεις σε μία (γι'αυτό και η αλλαγή ώρας). Επειδή μάλλον όμως δεν είχαν ενημερωθεί εγκαίρως όλοι οι επιβάτες, η πτήση είχε καθυστερηση και ξεκινήσαμε 5:25.....
Εννοείται πως το συγχωνευμενο δρομολόγιο, έκανε πρώτη στάση στην Καβάλα! 2 απογειώσεις, 2 προσγειώσεις... και το καλό??? Στην Καβάλα μείναμε για 20' γαι ανεφοδιασμό καυσίμων!!!!!!!!!!!!!!
Με τα πολλά 7:15 έφτασα Αλεξανδρούπολη.
Επειδή όπως σας ανέφερα στην αναποδιά νούμερο 1, δεν μπορούσα να είμαι σίγουρη για το δρομολόγιο προς Σαμοθράκη, κάθησα να πιώ έναν καφέ της κακιάς ώρας, περιμένοντας να ανοίξει το τουριστικό γραφείο για να ενημερωθώ και να κλείσω εισητήριο. Στις 8:30 τελικά σιγουρεύτηκα πως υπάρχει δρομολόγιο στις 2:00, έκλεισα και εισητηριο, και πήγα σε ένα ξενοδοχείο για να κοιμηθώ 9:00-13:00 και να κάνω και ένα μπανάκι (20€...).
Επιβιβάζομαι στις 2 στο σαπιοκάραβο, το οποίο έφυγε στην ώρα του. Σημείωση : Δρομολόγια επιστροφής δεν είχαν ανακοινωθεί και όπως μου είπαν στο ταξιδιωτικό θεωρούσαν πιθανό και να μην υπάρχει... Αλλά εγώ ΠΗΓΑ!
Με το που βγαίνουμε στα ανοιχτά, εννοείται πως πιάνει καταιγίδα, η οποία και σταμάτησε μόλις πιάσαμε λιμάνι....
Στη Σαμοθράκη, εκτός απ'το ότι Σάββατο και Κυριακή που ήμουν εγώ στο νησί΄έβρεχε (τη Δευτέρα που έφυγα είχε τον τέλειο ήλιο, όπως είχε και όλη την προηγούμενη εβδομάδα μέχρι το Σάββατο το πρωί....), .ολα καλά! Την Κυριακή το πρωί ανακοινώθηκε και δρομολόγιο επιστροφής για τη Δευτέρα, οπότε όλα καλά!΄
Ξέχασα να σας πω πως το Σάββατο το μεσημεράκι ο Μηνάς ενημερώθηκε πως δεν του δίνουν διανυκτέρευση, επομένως κάθε βράδυ στις 11 έπρεπε να επιστρέφει στο στρατόπεδο για να ξαναβγεί την επόμενη μέρα στις 11....

Αποτέλεσμα? Συνολικά έκανα 13 ώρες για να φτάσω και άλλες 8 για να γυρίσω, σύνολο 21 ωρίτσες.....
Την αγάπη μου την είδα συνολικά 17 ωρίτσες, ενώ στη Σαμοθράκη έμενα μόνη μου 24 ωρίτσες.
Τελικά : 45 ώρες μοναξιά και ταλαιπωρία για 17 ώρες με το μωρό μου (το 1/3 περίπου)............
Αλλά αν είχα τώρα στην τσέπη μου άλλα 380€ (τόσα μου έφυγαν), δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το ξανακάνω και σήμερα ακόμα!

3 σχόλια:

  • Τη 10:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έτσι έτσι....
    Τί νομίζεις; Και αυτός ο καημένος βαράει τόσες ώρες σκοπιά για να φυλάει εσένα....

     
  • Τη 4:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    ax ta strateumena niata :)

     
  • Τη 9:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Johny είπε...

    Εκανες ένα μάχημο ταξίδι
    για να δεις τον μάχημο φαντάρο σου!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα