GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2005

ΙΚΑ Βάσανα (Νο 2)

Το κορυφαίο με το ραντεβού του ΙΚΑ είναι το εξής...

Σου κλείνουν ραντεβού μια συγκεκριμένη ώρα (π.χ. 7.40) κι εσύ περιμένεις να είσαι ο μοναδικός που θα είναι στην αίθουσα αιμοληψίας εκέινη την ώρα....

Μέγα λάθος... Με την ανάρτηση των ονομάτων των υποψήφιων αιμοδοτών συνειδητοποιείς ότι την ίδια ώρα με εσένα έχουν κλείσει ραντεβού άλλοι 3 τύποι....

Ναι Ναι για τις 7.40 περίμεναν άλλα 3 άτομα με μέσο όρο ηλικίας τα 9μερα (που λέει και μια φίλη μου).....

Έξω λοιπόν από την αίθουσα περιμένουμε οι 4 του ραντεβού των 7.40 συν αλλοι 5 άσχετοι που μάλλον θα χαν ραντεβού μεθαύριο αλλά μια και ξύπνησαν νωρίς σήμερα είπαν να περάσουν μια βολτίτσα μπας και τελειώνουν απο σήμερα....

Κι επιτέλους έρχεται η σειρά μου να μπώ..... Έχοντας ολίγα νεύρα (γιατί ως γνωστόν είμαι Ιχθύς και άμα ο Ιχθύς δεν έχει πιει καφέ το πρωί είναι λίγο ευερέθιστος-αφήστε που παίζει και μία έκλειψη κάποια απο αυτές τις ημέρες), πλησιάζω την τύπισσα που μαζεύει τα χαρτάκια με τις γραμμένες απο το γιατρό εξετάσεις, και παραδίδω όλο χαρά το βιβλιάριο μου.... Αρχίζει αυτή να τα κοιτάει και φτάνοντας στο τελευταίο (είχα να κάνω πολλές εξετάσεις) μου λέει : ¨Πήγαινε στις πληροφορίες να σου κάνουν διαχωρισμό¨.....

Γκρρρρρρρρρρρρρ!!!!! Δεν ήθελα και πολύ !!!! Πάω στις πληροφορίες να μου κάνουν διαχωρισμό...

Τι είναι αυτό???? Αν σε ένα χαρτάκι σου χουν γράψει πάνω απο μία εξετάσεις που όμως δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, πας στις πληροφορίες και σου τις γράφουν σε ξεχωριστά χαρτάκια.... Και αν έχεις την τύχη να σε λένε Πουλίδου, το όνομα σου στα νέα χαρτάκια μετατρέπεται σε Παυλίδου....

Ευτυχώς στο τέλος όλα πήγαν καλά...

Μου πήρανε 5 δοκιμαστικούς σωλήνες αίμα + 1 δοκιμαστικό περίεργο που είχε ήδη ένα υγρό μέσαα!!!!

Πολύ φοβάμαι οτι τα αποτελέσματα που θα πάρω θα δείχνουν οτι έχω προστάτη σε προχωρημένο επίπεδο....

Α ρε Μάκης που σας χρειάζεται

9 σχόλια:

  • Τη 3:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ma oloi pia afti ti vdomada vrikane na kanoune aimatologikes? Ti egine, re paidia?

     
  • Τη 3:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Gia na mi leo gia tous allous mono, ki ego ekana idi kati emvolia kai 8elo na kano ki ena test gia toxoplasma.

     
  • Τη 5:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    eida tis exetaseis sou.Tipota den exeis.Asteri eisai.Min mplexeis me ton Maki.Emplexa i xalkia kai egine oliompionikis.

     
  • Τη 10:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Ου μπλέξεις με ΙΚΑ Goldie τα άλλα είναι περιτά! Και με νοσοκομεία γενικότερα δηλαδή,εγώ είχα χτυπήσει το γόνατο σε ένα ματσάκι στο ποδόσφαιρο και έξω από τα επίγοντα στο εφημερεύον είχε 50 άτομα ουρά που να περιμένω κουτσός και όρθιος τόση ώρα τελικά γύρισα σπίτι κοιμήθηκα με τους πόνους και πήγα την επόμενη το πρωί!!!

    Επειδή είχα λίγες μέρες να μπω πες μου στο αυτι στα ΠΟΣΑ έκλεισε η συμφωνία για την live διαφήμηση του blog τις συν-κουμπάρας σου;

     
  • Τη 11:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 12:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    ελα μωρε με τον μακη...

    εγινε κριτης και κρινει τον πάσα ενα, ναουμε...

    (δεν λεω βεβαιως οτι ο ικας δουλευει ωσαν σκανδιναυικη δημοσια υπηρεσια, αλλα αυτος ο μακης...Καταλαβαινεις...)

     
  • Τη 12:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Phantasmak είπε...

    Πολλές φορές μου έχει αφηνωθεί η ιδέα ότι το κάνουν επίτηδες... μιας και μιλάμε για στρατό, έρεις τι περίθαλψη έχεις στα νοσοκομεία τους; Μια χαρά! (και είναι δημόσιο). Γιατί ως πολίτης να μην έχεις; Απλώς επειδή γλυτώνουν φράγκα και επειδή νομίζουν ότι δε μπορούμε να κάνουμε τίποτ' άλλο από το να τους κλάσουμε... ξέρεις τι.

     
  • Τη 1:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Phantasmak είπε...

    Πώ πω αν βιάζεσαι ρε αδερφάκι μου... πάμε ξανά:

    Πολλές φορές μου έχει σφηνωθεί η ιδέα ότι το κάνουν επίτηδες... μιας και μιλάμε για στρατό, ξέρεις τι περίθαλψη έχεις στα νοσοκομεία τους; Μια χαρά! (και είναι δημόσιο). Γιατί ως πολίτης να μην έχεις; Απλώς επειδή γλυτώνουν φράγκα και επειδή νομίζουν ότι δε μπορούμε να κάνουμε τίποτ' άλλο από το να τους κλάσουμε... ξέρεις τι.

     
  • Τη 9:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Βρε παιδιά εδώ λέει ότι εγώ έσβησα ένα comment...Εγώ όμως δεν το έκανα αυτό... Βρε σιγά-σιγά το blog μου έχει αρχίσει και αποκτά συνείδηση και σβήνει ότι του καπνίσει!!!!
    Κουμπάρε μου Καλημέρα... δεν έδωσε φράγκο, απλά από δω και μπρός όταν θα βάζω έναν νέο blogger στα Link μου θα παραπέμπω τους αναγνώστες μου να πανε να το διαβάσουν.
    Τα δύο post είναι από την φίλη μου την Μαρία και έβαλα για να της αποδείξω ότι γράφει πολύ καλά!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα