GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2005

ΙΚΑ Βάσανα (Νο 1)

Η ιστορία που ακουλουθεί είναι του Πουλιδακίου.... ( ακολουθεί και δεύτερο μέρος)

Χθες το βράδυ πήρα μια σημαντική απόφαση.

Αποφάσισα πως θέλω να γίνω συνεργάτης του Τριανταφυλλόπουλου......

Και σήμερα το πρώί θα μπορούσα να κάνω το πρώτο μου ρεπορτάζ... Πήγα να κάνω εξετάσεις αίματος στο ΙΚΑ......

Βασικά εγώ είμαι πολύ κατά των εξετάσεων εκεί γιατί φοβάμαι τα μπερδεματα...

Όμως απο την άλλη γλιτώνω και 300 και κατι euros….

Κι επειδή όλα στον γκρινιάρη τυχαίνουν είχα ραντεβού στις 7.40 και πήγα εκει στις 7.30....

Ομολογώ ότι το θέαμα ήταν καθυσηχαστικό...

Καμμια 15 παπουδο-γιαγιάδες να περιμένουν καθισμένοι ήσυχα ήσυχα εξω απο το αιματολογικο...

(Πλέον το ΙΚΑ κλείνει ραντεβού που σημαίνει οτι έξω απο κάθε αίθουσα αιμοληψίας υπάρχει κατάσταση με το ονομα του ασθενή και την ώρα εξέτασης..)

Μετά από αυτό το έντονο σοκ πολιτισμού σκέφτηκα οτι τελικά είμαι πολυ κακός άνθρωπος γιατί μέχρι να πάω στο ΪΚΑ σκεφτόμουνα τους χιλιάδες παππούδες που μια ζωή περιμένουν και κάνουν φασαρίες για ουρές προτεραιότητας κλπ.

Κι όμως για μία ακόμα φορά δικαιώθηκα.....

Μόλις ανοιξανε οι πόρτες των εξεταστηρίων οι παππούδες ορμήξανε 10 10 στις αίθουσες τρέχοντας ....
Εγω φρικάρω και τελικά με τα πολλά οι γιατροί πετάνε τους περισσότερους εξω....

Κι ενώ συνεχίζουν οι παππούδες να διαμαρτύρονται αρχιζουν να λένε πως έχουν ραντεβού στις 9.30 (που σημαίνει ότι θα τους πάρουν αίμα στις 9.30) και πως πρεπει να μπούνε τώρα (δηλαδή 7.40).....

Πολύ γέλιο....

Και σε κάτι τέτοιες στιγμές μακαρι το κινητό μου να χε κάμεραααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Μάκης I love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλια:

  • Τη 12:04 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    u love him???

    ειστε νεκροφιλη μανδαμ;

    Ντροπης!

    (ε ρε γουστα ναουμ...!)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα