GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλα τα παιδάκια!!!

Καλημέρα παιδάκια και καλή βδομάδα!!! Τι ωραία μέρα έχει σήμερα.... μπορεί να έχει λίγο κρύο, αλλά μόνο που έχει ήλιο το ξεχνάς το κρύο!!!
Σήμερα ανοίγει το μαγαζί ο Ανδρέας!!!!! Μες την εβδομάδα (μπορεί και μέσα στην ημέρα) να σας δώσω πληροφορίες για το πως θα πάτε εκεί (και να τυπώσετε μπλουζάκια με ότι θέλετε επάνω!!!!)
Χτες έφτιαξα μια σπανακόπιτα!!!! Super!!! Έχω γίνει τον τελευταίο καιρό πολύ νοικοκυρά και μαγειρεύω πολλά φαγητά!!! Επίσης πάω και τα ψωνίζω κιόλας (δεν περιμένω να μου τα φέρει ο Ανδρέας...) και έχω γίνει και "κολλήτη" με την κυρία Βίκυ (την μανάβισσα της γειτονιάς).
Αααα να πάτε οπωσδήποτε να φάτε γλυκό στο Cocoa Bean στο "Τhe Mall" και θα με θυμηθείτε!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 10:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    να μας πεις αν μπορει να τυπωσει και σε polyester για ποδοσφαιρικες εμφανισεις

     
  • Τη 10:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Zouri εκτυπώνει και σε polyester!!!! Το μαγαζί είναι στην οδό Αναστάσεως στου Παπάγου! Θα βγάλω εντός ολίγου σχετική διαφήμιση!!!!

     
  • Τη 10:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άντε καλές δουλειές......

     
  • Τη 2:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nanakos είπε...

    Kalimera kai kales douleies!! :-)

     
  • Τη 3:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    kalimera!!!! emena ksekinise ligo strava:P me ena xalasmeno template alla diorthwnontai ta pragmata!! kali vdomada!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα