GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

Βρε-βρε σαν τα χιόνια!!!! (χιχιχιχι)

Καλημέρα παιδάκια... Το ήξερα πως αυτή η βδομάδα θα ήταν συναρπαστική και πως υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να χάσουμε κάποιες μέρες λόγω χιονιού!!!!
Τώρα θα σας πω πως τα πέρασα χτες...
Γύρισα απο την δουλειά (στο σπίτι του Ανδρέα) γύρω στις 6:00. Τάισα την Μίκα, τον Λάζαρο και τα γατάκια που έχουμε στον κήπο. Έπειτα τηλεφώνισα στο μωρό μου και τον ρώτησα πότε θα έρθει... Μου απάντησε πως επειδή είχαν μια παραγγελία με 40 μπλουζάκια θα κάθονταν να την κάνουν και πως θα γυρίσει γύρω στις 20:00-21:00. Εγώ πήγα για μπάνιο, έφαγα τα χόρτα μου, είδα λίγο ειδήσεις και περίμενα πότε θα πάει 22:00 να ξεκινήσει το "παρά πέντε". Γύρω στις 21:00 χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν το μωρό μου... Μου ζήτησε να του φτιάξω καμιά μακαροναδίτσα και πως θα είναι στο σπίτι στις 23:00. Εγώ λοιπόν σαν παραδοσιακή γυναίκα γύρω στις 22:30 ξεκίνησα να φτιάξω το φαγητό του μωρού μου. 23:10 ακριβώς ήταν όλα έτοιμα!! Κατά τις 23:30 πήρα τηλέφωνο να δω που ήταν. Και ναι ήταν ακόμα στο μαγαζί και τυπώναν μπλουζάκια. Στις 1:00 ξύπνησα (αφού με είχε πάρει ο ύπνος στον καναπέ) και πήγα να κοιμηθώ στο κρεβάτι. Κατά τις 2:00 άκουσα κλειδιά... Είχε γυρίσει το μωρό μου επιτέλους!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Καλέ πές καί τήν συνέχεια...!

    Πές την!

     
  • Τη 11:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Σιγά μη σου την πω!!!!
    Καλέ που χάθηκες εσύ;;;

     
  • Τη 11:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Εγώ;

    Εδώ είμαι καλέ!

     
  • Τη 2:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μην περιμένεις και αποκλεισμούς βέβαια...
    Θα πρέπει να σηκώνεσαι κανονικά μετά την νυχτερινή γυμναστική!

     
  • Τη 12:08 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ξεσκίζεται στην δουλειά το παλικάρι, ευτυχώς έχει εσένα να του ετοιμάζεις μακαρονάδες!
    Νομίζω πως κάλλιστα θα μπορούσες να γράψεις στα: Elle, Madame Figaro, Vogue, κτλ.

     
  • Τη 12:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    όντως δουλεύει πολύ, όμως είναι δική του η επιχείρηση και δεν τον κουράζει καθόλου!!!!
    Πολύ θα ήθελα να γράψω σε αυτά τα γυναικεία περιοδικά μόνο και μόνο επειδή εμείς οι γυναίκες έχουμε χάσει προ πολλού την μπάλα σε κάποια θέματα!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα