GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

Καλημέραααα!!!!!!

Ένα έχω να σας πώ!!! Σε 5 βδομάδες έχουμε καθαρά Δευτέρα!!! Δεν ξέρω σήμερα τι με έχει πιάσει αλλά μάλλον έχει άρχίσει να με πιάνει η άνοιξη!!!
Κάτι άσχετο... Τι έχει πάθει ο blogger και όλα τα blogs τα βλέπω με άλλα fonts και τα γραφικά το ένα πάνω στο άλλο; Επίσης όταν μπαίνω σε ένα blog πάντα μου βγάζει ο explorer μήνυμα λάθους... Tο παθαίνετε και εσείς;

Υ.Γ. today is the big day... pay day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

  • Τη 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Εγω τα βλεπω ΟΛΑ ωραια ;)

     
  • Τη 4:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Σ' αρέσουν οι απόκριες εεε;;;
    Γιατί δεν παίζεις εδώ;;;

     
  • Τη 9:30 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Master Li το είχα στο μυαλό μου να το κατεβάσω αλλά όλο το ξεχνούσα!!! Σήμερα μετά από το comment σου το κατέβασα αμέσως και φυσικά λύθηκε το πρόβλημα!!!!!!

     
  • Τη 1:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger drskafidas είπε...

    σημερα δε νομιζω να νιωθεις ανοιξιατικη ε??

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα