GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 06, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Καλημέρα και καλή βδομάδα αγοράκια και κοριτσάκια!!! Τι κάνετε είσαστε καλά; Πως περάσατε το Σ/Κ;
Εγώ πέρασα πολύ ωραία!!! Χτες μάλιστα πήγαμε και θέατρο και είδαμε την παράσταση "Μια Μέλισσα τον Αύγουστο". H παράσταση ήταν πολύ ωραία και οι ηθοποιοί ήταν όλοι τους υπεροχοι (βέβαια εγώ έχω και μια αδυναμία στον Λουδάρο...). Αν δεν έχετε πάει να πάτε να το δείτε, απλά σας εύχομαι να μην πάθετε αυτά που πάθαμε εμείς... Είμασταν χτές παρέα 6 ατόμων όπου τα είχαμε βγάλει τα εισιτήρια τρεις μέρες πριν. Πηγαμε λοιπόν χτες να κάτσουμε στις θέσεις μας και η "έξυπνη" η ταμίας του θεάτρου είχε κόψει τα δύο εισίτήρια (εμένα και του Ανδρέα) τρείς φορές... μία σε μας, δεύτερη σε δύο γυναίκες και τρίτη σε ένα άλλο ζευγάρι!!!! Αποτέλεσμα.... εγώ και ο Ανδρέας κάτσαμε σε άλλο σημείο τέτοιο ώστε τ0 1/4 της σκηνής δεν το βλέπαμε!!!!! Όποτε παίζαν οι ηθοποιοί σε αυτό το σημείο απλά τους ακούγαμε!!!! Το υπόλοιπό κοινό με την περίπτωσή μας είχε δυσανασχετήσει και κάποιοι φώναζαν για την αγένεια που έδειξε το προσωπικό του θεάτρου!!! Η καλύτερη ατάκα ήταν από μια ταξιθέτρια, παρακάτω ακολουθεί και ο ανάλογος διάλογος:

Goldie: Μα σας είπα πως δεν βλέπω... εχει μπροστά την κολώνα!

Ταξιθέτρια: Δεν πειράζει θα ακούτε!!!!!!

Goldie: Μα τι λέτε τώρα... δεν θέλω να ακούω το "θέατρο της Δευτέρας" θέλω να βλέπω!!!!(ενώ ταυτόχρονα είχα λυθεί στα γέλια με την απάντηση!!!)

Ταξιθέτρια: (απευθυνόμενη στον Ανδρέα) Δεν πειράζει που δεν θα βλέπετε, αλλά από δώ περνάνε οι ηθοποιοί με τα μαγιώ!!!!! Είσαστε τυχερός!!!

Goldie: (κρατάει πλέον την κοιλιά τα από τα γέλια και εύχεται η παράσταση να έχει ωραίες ατάκες όπως αυτές των ταξιθεατρών!!!!)

Όμως βρε παιδιά μπορεί να υπάρχει θέατρο που οι μισές θέσεις να μην έχουν ορατότητα στην σκηνή; Αυτούς ποιος τους ελέγχει;

8 σχόλια:

  • Τη 11:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εγω θα επαιτνα τα λεφτα μου ποσω και θα εφευγα

     
  • Τη 11:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    .το σωστο.εγω θα επαιρνα τα λεφτα μου πισω και θα εφευγα.

     
  • Τη 11:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    ξέρω ότι ο νταλάρας στη μπλογκόσφαιρα δεν χαίρει εκτίμησης, αλλά η επαγγελματικότητα του είναι τέτοια που στις συναυλίες πάντα κλείνει τις θέσεις στα πλάγια. έτσι κανένασ δε θα δώσει λεφτά για να τον ακούει μόνο και να μη βλέπει.

     
  • Τη 1:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τα μαγιώ άξιζαν;

     
  • Τη 1:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Τα μαγιώ άξιζαν και μάλιστα πολύ!!!!
    Μαριλίνα μπράβο στον Νταλάρα που το κάνει αυτό... Και εγώ αυτό σκέφτηκα πως οι ηθοποιοί θα έπρεπε να έχουν πάρει θέση και να μην αφήνουν να βρίσκονται καθίσματα πίσω από τις κολώνες!!!!

     
  • Τη 3:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Οπότε μπορείς να μου δώσεις αριθμούς θέσεων να κλείσω;

     
  • Τη 3:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μια ιδανική νομίζει θα είναι Β3 (11-12). Αν θα πας να είναι στην μέση της πλατείας και το πολύ σειρές απο την σκηνή....

     
  • Τη 9:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ωραίο ιδέα μαύρο μαργαριτάρι αλλά του είχα κόψει τα νύχια την προηγούμενη μέρα!!! Και εγώ ήθελα να φύγω αλλά μετά δεν θέλαμε να χαλάσουμε την παρέα και καθίσαμε και τελικά είδαμε μια υπέροχη παράσταση (τα 3/4 που είδα δηλαδή...)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα