GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 08, 2006

Να την δείρω ή όχι;;

Είμαι στην Αττική οδό καθόδον για την δουλειά μου. Είμαι λίγο πριν τα διόδια της εισόδου μου και μια τύπισσα με ένα ασημένιο peugeut και με παιδί στο πίσω κάθισμα κάνει την παρακάτω κίνηση: Ανοίγει το παράθυρο και πετάει ότι χαρτάκια είχε μέσα στο αμάξι της!!!
Με το που το βλέπω μου ανεβαίνει η πίεση!!!!!! Δεν φτάνει που βρωμίζει τον δρόμο με τα σκουπίδια της αντί να τα πετάξει σε ένα κάδο, αλλά δίνει και το κακό παράδειγμα στον γιό της!!! Είμαι σίγουρη πως θα μου έλεγε την δικαιολογία του στυλ: "χαρτί είναι θα λιώσει με τις βροχές..." Εεεε όμως δεν είναι έτσι κυρά μου... στο σπίτι σου τα πετάς κάτω και λες θα λιώσει με το σφουγγάρισμα; έχε χάρη που είχες το παιδί και δεν ήθελα να το φοβήσω, αλλιώς ειλικρινά θα κατέβαινα κάτω και θα σου το έδινα να το φάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ηλίθια!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Dellaporta είπε...

    Να την δείρεις! Η γυναίκα είναι εντελώς τζαζ και χαλάει την πιάτσα.

     
  • Τη 11:13 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    και μένα σήμερα μουρθε να δείρω μια, που την είδα στο δρόμο να έχει παρκάρει στα αριστερά, δίπλα σε ένα πολύ φαρδύ πεζόδρόμιο, για να πάει τα παιδιά της στο σχολείο...
    μόνο που, αντί να τα βγάλει απο την πλευρά του πεζοδρομίου, αυτή τα έβγαζε απο την πλευρά του δρόμου, με τα διερχόμενα αυτοκίνητα να τρέχουν μπροστά απο τα παιδάκια που όλο χαρά πετάγονταν απο το αμάξι.....

     
  • Τη 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Συμφωνω... οτ πρωταγωνίστριες είναι γυναίκες... αλλά και γυναίκες τις κατακρίνουν!!!

     
  • Τη 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Δέν ξέρω εάν τό αντελήφθητε, μανταμίτσες, αλλά καί στίς δύο περιπτώσεις γυναίκες πρωταγωνιστούν στά πρός αποφυγήν παραδείγματα!

     
  • Τη 11:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    tin epomeni fora na tis deirete!
    kalimera :)

     
  • Τη 12:21 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Πρόσφατα μου συνέβη το εξής περιστατικό. Πήγαινα να βρω τον πατέρα μου στο γραφείο αργά το βράδυ, ο δρόμος ήταν χωρίς κίνηση και η νύχτα με φεγγάρι αρκετά φωτεινή οπότε άρχισα να αναπτύσσω ταχύτητα σε κάποια φάση βλέπω μπροστά μου μια Mercedes παλιά με γερμανικές πινακίδες να μου κλείνει το δρόμο. Συνέχισα να επιταχύνω κι έκανα πιο αριστερά για να περάσω, ο κύριος αυτός κάνει δεξιά ανοίγει το παράθυρο και πετάει το τσιγάρο του, το οποίο σκάει στο αυτοκίνητο μου. Όλο αυτό έγινε με μια ταχύτητα πάνω τον 100 km/h. Τώρα εγώ σκέφτομαι, το έκανε επίτηδες επειδή είδε ότι δεν θέλει να τον προσπεράσω? Του την έσπασε το αυτοκίνητο μου[1]? Είναι τόσο μαλάκας? Τώρα τι πρέπει να κάνω, να τον σταματήσω και να αρχίσω την επίπληξη? Είναι και λαζός προφανώς. άντε βρες άκρη. Επειδή δεν ήξερα αν αντέδρασε από πρόκληση ή από βλακεία τον άφησα να φύγει λίγο πιο κάτω ήταν η στροφή μου.
    Αλλά πραγματικά, αν άφηνα τον εαυτό μου δεν θα είχε αίσιο τέλος η κατάσταση.. όχι ότι έτσι έχει.. αλλά συνήθως τέτοια άτομα την βρίσκουν από όμοιους τους. Κάποιος άλλος κομπλεξικός ηλίθιος δύσκολα θα το αφήσει να περάσει *έτσι*. Πολύ πιθανόν να τον αρπάξει πριν προλάβει να βγει από το αυτοκίνητο. Φυσικά δεν επικροτώ μια τέτοια συμπεριφορά αλλά εν μέρη θα την καταλάβαινα.

    [1] Το αυτοκινητάκι μου θα μπορούσε από κάποιους να θεωρηθεί προκλητικό επειδή είναι λιγάκι πιο σπορ από τα συνηθισμένα.

     
  • Τη 12:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger KV είπε...

    Το κακό είναι ότι αν την βρίσεις/δείρεις/προσβάλεις/φωνάξεις/ξεμαλλιάσεις:
    1. Δεν θα καταλάβει τίποτα
    2. θα φοβήσεις το άμοιρο παιδάκι
    3. Θα χαλάσεις την ζαχαρένια σου (και ο κύριος Hubbard είπε να μην εκνευριζόμαστε τα πρωϊνά)
    4. Θα αποκτήσεις την φήμη της υστερικής ....

    Καλημέρα και χαμογέλα!

     
  • Τη 1:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έλα ρε...
    Μέσα στο σπίτι δεν βρέχει... λογικό είναι.. πού να περιμένει να λιώσει με το σφουγκάρισμα τώρα....

     
  • Τη 2:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    elada,apla..

     
  • Τη 3:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ίσως έπρεπε να της εξηγήσεις τυπικά αλλά αυστηρά ότι δεν είναι σωστό και ότι δίνει το κακό παράδειγμα στο παιδί. Όσο για το παιδί μπορώ να σου πω ότι πιθανώς να του έμενε αυτή η παρατήρηση και να ανέπτυσσε έτσι μεγαλύτερο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον από τη μαμά του.

     
  • Τη 7:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    ΦΥΣΙΚΑ να την δειρεις. Να την δειρεις οπως θα εδερνες μια/εναν που πεταει σκουπιδια στο σαλονι σου.
    Ειτε το θελουμε ειτε οχι, η χωρα αυτη ΕΙΝΑΙ το σπιτι μας (σπιτι σας - εγω ειμαι μακρια). Γιατι διαχωριζετε το σκουπιδι σε δημοσιο και σε ιδιωτικο χωρο;
    Το σκουπιδι ειναι παντου σκουπιδι και αυτος που το πεταει κατω προσβαλλει εσενα και λερωνει το "σπιτι σου" - το καταδικο σου.
    Δεν πας με τον καλο σου σε παρκο; Σε πλατεια; Σε παραλια; Σου αρεσει που βρισκεις τα σκουπιδια της ηλιθιας (και του ηλιθιου, οι αντρες ειναι χειροτεροι) σε καθε σου βημα;
    Κι αν αυτη ειναι βλαμμενη και νομιζει οτι τα σκουπιδια "εξαφανιζονται", εσυ ξερεις με σιγουρια, οτι το καθε σκουπιδι θα σε ακολουθει οπου και να πας για τα επομενα 3-5 χρονια.
    Συμπερασμα: Ξανα-δειρε την!

     
  • Τη 8:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μηλοφάγε αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ μου!!!!! Το θεωρούσα πάντα υπέρτατη γυφτιά!!! Από μικρή οι γονείς μου είχαν βάλει μέσα μου το μικρόβιο της οικολογίας και της ζωοφιλίας! Τις περισσότερες μάλιστα φορές εγώ και ο μπαμπάς μου μαζεύαμε και τα σκουπίδια απο της παραλία ή βγάζαμε έξω (και μετα τα πετάγαμε στους κάδους) ό,τι πλαστικό βρίσκαμε μέσα στην θάλασσα!!!
    Ήμουν μάλιστα και υπερβολική... όταν ήμουν μικρή (4 χρονών) δεν έκανα την ανάγκη μου στην θάλασσα, αλλά έβγαινα έξω. Ο μπαμπάς μου εξηγούσε πως αυτό δεν καταστρέφει την θάλασσα, αλλά εγώ χαμπάρι!!!!

     
  • Τη 2:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    μηλοφάγε ούτε εγώ έχω πετάξει ποτέ σκουπίδια κάτω. από μικρή αν είχα π.χ. κάποιο περιτύλιγμα από καραμέλα ή τίποτα τέτοιο κοίταγα πού είχε κάδο, ή τα έβαζα στην τσέπη και τα πέταγα στο σπίτι.

    Και ντρεπόμουνα ανυπόφορα για τον γύφτο τον μπαμπά μου που πέταγε το σελοφάν από το πακέτο των τσιγάρων κάτω κι έκανε ότι είναι και μάγκας γι αυτό.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα