GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 28)

Πω-Πω συμφορά!!! Παρολίγο να ξεχάσω να γράψω "Παρασκευή-Παρασκευή"!!!! Αυτή η βδομάδα πέρασε πολύ γρήγορα και γι'αυτό δεν κατάλαβα πότε ήρθε η Παρασκεή!!!!
Χτες για πρώτη φορά ο Λαζαράκος μου έκανες αγαπούλες!!! Το βράδυ που πήγα για ύπνο ανέβηκε επάνω μου (του αρέσει να κοιμάται και να με ακουμπάει) και άρχισε να με ψάχνει με το κεφαλάκι του για να με ακουμπήσει στο πρόσωπο!!! Εγω τρελάθηκα!!!! Τον φίλαγα συνέχεια και όσο τον πασπατευα τόσο αυτός μου τριβότανε!!!! Αχ τι καλό γατάκι!!!!
Λοιπόν πήγα για ψώνια και δεν βρήκα τιποτα!!!! Τα έχουν πάρει όλα!! Επισης ψάχνω για ένα πουκάμισο και δεν βρίσκω ένα νορμάλ όλα είναι φραμπαλάδες μπροστά στα κουμπιά!!!! Άμα φορέσω τέτοιο πουκάμισο θα είμαι σαν τον Ζορο!!!
Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    gia poukamosa casual,kai poli kala,8a paw stin Ermou metaxi Monasiraki kai 8iseio sto magazi ths shop trade.

     
  • Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    άχου τί γλυκό!! τυχερούλα!! μα είναι υπέρχοχο!!

    εγώ μια φορά που κοιμόμουν ανάσκελα άρχισε να με ζυμώνει κι έτσι με ξύπνησε, και μετά άρχισε να μου μυρίζει με τη μουσουδίτσα της στο πρόσωπό μου!!
    και μετά ακούμπησε το κεφαλάκι της στον ώμο μου και το πατουσάκι της στο στήθος μου όπως όταν κοιμάμαι εγώ στην αγκαλιά του Ρες μου κι αποκοιμηθήκαμε μαζί!!

     
  • Τη 12:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    βλεπεις οτι ο καθενας παιρνει απο το post,αυτο που του αρεσει.Εγω κολησα στα πουκαμισα.η vasvoe στα σκυλακια.

     
  • Τη 1:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ βρε zouri είσαι πολύ καλός!!!! Τι καλά που στην blog-οσφαιρά έχουμε και κάποιον που ξέρει από design!!!!
    vasvoe μου τι καλή που είναι και η δικιά σου η γατούλα!!!! Τα γατιά είναι υπέροχα πλάσματα!!!

     
  • Τη 11:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Δεν θες να σχολιάσω....

     
  • Τη 10:21 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Χρυσαφένια κατ' αρχάς με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για τα καλά σου λόγια!!! Ακολούθως να σου πω δε, οτι είναι ο καιρός τέτοιος που μας κάνει να ξεχνάμε πράγματα. Εγώ ξεχνάω ορισμένες φορές και τι μέρα είναι να φανταστείς! Οπότε μην ανησυχείς που παρολίγο να μη γράψεις για την αγαπημένη σου Παρασκευή... Όσο για τον Λάζαρο, στείλτου πολλά φιλιά, το ίδιο όμως κάνε και για τη Μίκα για να μην μένει παραπονιάρα!!! Είναι απίστευτη η ημερολογιο-παρέα σου!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα