GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 02, 2006

Φοβερή μέρα η σημερινή!!!!!!!!!

Αχ τι ωραία μέρα είναι αυτή!!!!! Ο ήλιος είναι πολύ λαμπερός και η ατμόσφαιρα πολύ καθαρή!!! Σήμερα θα πάω και για ψώνια και ελπίζω να βρω κάτι καλό!!! Λοιπόν σκέφτομαι πως είμαστε πολύ χαζοί που τέτοιες μέρες σαν την σημερινή καθόμαστε μέσα και θαυμάζουμε τον υπέροχο καιρό μεσα από το παράθυρο!!!! Θα έπρεπε όλοι να είχαμε την δυνατότητα να είμασταν καθήμενοι σε ένα cafe και να μας έλουζε ο ήλιος!!!!
Σήμερα θα δω τα παιδάκια μου μετά από τρεις ολόκληρες μέρες!!! Θα πάω να φιλήσω το Μικάκι μου στην λευκή γραμμή που έχει στην μούρη της και τον Λαζαράκο μου στο κεφαλάκι του ανάμεσα στα αυτάκια του!!!!
Η Μίκα με το που θα με δει θα πηδάει σαν δαιμονισμένο πάνω μου (είναι και 40 κιλά) και ο Λαζαράκος θα με κοιτάει όλο τσαντίλα γιατί έκανα την Μίκα να χοροπηδάει (αυτό τον εκνευρίζει αφάνταστα)

4 σχόλια:

  • Τη 4:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    orea :) elpizo na perasis mia omorfi mera
    ke filakia sta pedakia sou apo mena

     
  • Τη 5:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ANemos είπε...

    Μερικές φορές με κάνεις να πιστεύω ότι τα Post σου έχουν έναν κρυμμένο κώδικα που μπορούν να τον διαβάσουν μονάχα ελάχιστοι και ότι στην πραγματικότητα μιλάτε μεταξύ σας για τις πιο σκοτεινές σας επιθυμίες, οργανώνετε τα πιο underground party, εκστασιάζεστε σε τελετές με χιλιάδες κεριά, γίνεστε ολοκαύτωμα σε μυστικές ηδονές…
    Ισως επειδή όπου βλέπω πολύ φως και πολύ ροζ αισθάνομαι ότι απλώς κρύβουν τα πιο γοητευτικά σκοτάδια!

    Καλησπέρα!

     
  • Τη 12:31 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Άσχετο.

    WOW! Εσύ είσαι στη photo που έχεις στο profile; Είσαι πα-νέ-μορ-φη!!! Για το brilliant mind βέβαια δεν μπορώ να ξέρω. :-)

    Phew, I think I'm in love!

     
  • Τη 9:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    anemos θα το ήθελα πολύ να υπήρχε ένα τέτοιο μυστήριο αλλά δυστυχώς....
    Πάντως πολλές φορές ο ενθουσιασμός μου για μια υπέροχη μέρα είναι υπερβολικός!!!
    anomymous εγώ είμαι στην φωτό!!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα