GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 19, 2005

Πότε θα καλυτερέψουν τα πράγματα;

Εδώ και δύο μέρες είναι η γιαγιά μου στο νοσοκομείο. Ένιωθε μια εξασθένηση και εισήχθει στο νοσοκομείο Θριάσιο για περαιτέρω εξετάσεις.
Χτες πήγα να την δώ, και τι να δω.... Υπήρχαν ράντζα στους διαδρόμους!!!! Ειλικρινά με τόσα που ακούω από τις ειδήσεις είχα την εντύπωση πως αυτό το πράγμα είχε σιγά-σιγά εξαληφθει. Το χειρότερο βέβαια ήταν πως στον διάδρομο ήταν και μια κοπέλα η οποία από προχτές μέχρι και χτές το βράδυ στις 20:00 ήταν σε χειρουργικό φορείο και φυσικά έξω στον διάδρομο!!!! Η κοπέλα είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας και ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση και δεν υπήρχε έναν ψυχολόγος για να την βοηθήσει. Helloooooo.... η κοπέλα ήθελε να πεθάνει!!! Η κατάσταση που βρίσκεται τώρα δεν την βοηθάει και πολύ για να αποκτήση όρεξη και διάθεση να συνεχίσει την ζωή της... Τι να πω!!!!
Η γιαγιά μου ευτυχώς δεν ταλαιπωρείται... Μπήκε σε ένα δωμάτιο με άλλη μία γιαγιά που έχει πάθει εγκεφαλικό και δεν μιλάει δεν λαλάει. Επίσης τυχαίνει η προϊσταμένη να ήταν συμμαθήτριά μου στο γυμνάσιο και λύκειο, η ιατρός που την εξετάζει να είναι καλή φίλη της μαμάς μου και ο εφημερεύον γιατρός αδελφός του άντρα της δεύτερης ξαδέλφης μου. Ελπίζω να καταλάβατε που το πάω... Βέβαια οι γιατροί κάνουν πολύ καλά την δουλεία τους, όμως για να σου δώσουν μια παραπάνω σημασία, μια καλή κουβέντα πρέπει να έχεις ή μπάρμπα ή συμπέθερο ή συμμαθήτρια στην Κορώνη!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 10:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Δεν ξέρω πότε θα καλυτερέψουν, αλλά χαίρομαι που δεν είμαι εκεί!
    Απορώ και θαυμάζω πώς καταφέρνετε όχι μόνο να τα ζείτε αλλά και να τα διακωμωδείτε...
    Μη νομίζεις όμως, εδώ έχουμε άψογα νοσοκομεία αλλά άσχετους -άχρηστους γιατρούς!

     
  • Τη 10:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    καλά, ε, αυτό το κόμμεντο προσπαθώ να στο στείλω απτο πρωί. Επιτέλους δούλεψε το ρημάδι!

     
  • Τη 1:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    ta pragmata tha kaliterepsoun :) perastika sti giagia
    xxxxx

     
  • Τη 11:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Δύσκολο να καλυτερέψουν. Η υγεία κοστίζει και το κράτος δεν θέλει να δώσει. Γιατροί, μηχανήματα, γνώσεις, καλή θέληση υπάρχουν..λεφτά δεν υπάρχουν..
    Τα χάλια της υγείας στην Ελλάδα είναι νομίζω αδιόρθωτα..

     
  • Τη 12:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ax kai ta lefta iparxoun! Lefta iparxoun, alla mpainoun se "tsepes" kai osa menoun spatalontai giati den kanoun sosti xrisi.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα