GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005

Δεν μου αρέσει...

Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια μουχλίασει. Δεν θέλω να πηγαίνω πουθενά (μόνο στον Ανδρέα). Δεν μου αρέσει να είμαι σε μαγαζιά με κόσμο, δεν μου αρέσει να είμαι με ανθρώπους που δεν έχω τι θέμα να συζητήσω μαζί τους, δεν μου αρέσουν τα ρούχα μου, όμως δεν μου αρέσουν και αυτά που έχουν στις βιτρίνες και νιώθω τελικά με τα δικά μου πιο ασφαλής. Δεν μου αρέσει που πρέπει να πηγαίνω τρείς μέρες σπίτι μου και τις υπόλοιπες στον Ανδρέα και να είμαι συνέχεια με μια βαλίτσα στο χέρι. Δεν μου αρέσει που μένει ο Λάζαρος μαζί με τον Ανδρέα και εμένα χρειάζεται μια μέρα μετά να με συνηθίσει. Δεν μου αρέσει που έχω γίνει στριμμένη. Δεν μου αρέσει τι λίγες ώρες που έχω να τις περνώ με άσχετους ανθρώπους και να μην τις περνάω με τις φίλες μου. Δεν μου αρέσουν ακόμα πολλά πράγματα, αλλά άμα συνεχίσω θα με πάρει η νύχτα!!!!
Φιλιά με αγάπη το "στριμμένο άντερο"!!!

4 σχόλια:

  • Τη 4:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πάς ένα ταξιδάκι αναψυχής και περιπέτειας...μπας και χαλαρώσεις.

     
  • Τη 5:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Φάση είναι και θα περάσει. Το καλό είναι ότι είσαι συνειδητοποιημένη!

     
  • Τη 6:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    don;t worry ta strimena antera tis modas ine. pasxo ke ego. isos tha eprepe na kanoume ena therapy group AA (anterous anonynous). :)

     
  • Τη 6:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ωχωχ...
    Περνάμε στάδιο απόρριψης.
    Χαλάρωσε. Μάλλον δεν σου αρέσει η στατικότητα πλέον και θες να κάνεις κάτι καινούργιο...

    (μια ιδέα είπα, αλλά ψυχολογικά πίστεψέ με, στέκει....)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα