GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2005

Το σηκώσαμε το τιμημένο!!!!

Συγχαρητήρια και πάλι συγχαρητήρια!!! Είδα την πιο ωραία ομάδα μπασκετ να κερδίζει τον ευρωπαϊκό τίτλο. Όλοι οι παίχτες ήταν τόσο συγκεντρωμένοι, κινούνταν πολύ έξυπνα και παίζαν ομαδικά με μοναδικό σκοπό να το φέρουν στην Ελλάδα!!!
Ήταν απίστευτοι!! Ο Γιαννάκης θα πρέπει να νιώθει υπέροχα, και σαν παίχτης και σαν προπονητής το σήκωσε!!! Σε αυτόν αξίζουν περισσότερα "μπράβο" διότι (κατά την γνώμη μου) ήταν η ψυχή της ομάδας.
Αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση ήταν πως όλα τα παιδιά είχαν απίστευτη συμπεριφορά. Δείξαν καλή ανατροφή. Ούτε έβρισαν ούτε εκνευρίστηκαν καθόλου. Ο αγώνας χτες είχε πολύ επίπεδο.
Έλπίζω τώρα το μπάσκετ στην Ελλάδα να ξαναπάρει τα πάνω του! αλλά απεύχομαι να φτάσουν οι αμοιβές των παιχτών σε μερικά εκατομμύρια ευρώ. Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές.
Αντε καλή βδομάδα και καλή συνέχεια στην συγκομιδή τίτλων!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ΟΚ. Δυσκολεύομαι να πισ΄τέψω ότι ελληνική ομάδα έπειξε όπως περιγράφεις, οπότε διπλά τα συγχαρητήρια τότε αν έχεις δίκιο...

     
  • Τη 9:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αν δεν είδες τον αγώνα... Να τον δείς.. Είχαν φοβερό επίπεδο!!!

     
  • Τη 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αν γκρεμιστεί κανάς φούρνος μπορεί να τον δώ. Αφού όχι μόνο δεν μου αρέσει να βλέπω, αλλα δεν καταλαβαίνω κι όλας... Δεν βρίσκω καμιά ευχαρίστηση....

     
  • Τη 12:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Darthiir ούτε μπάλα, ούτε στίβο; Δεν παρακολουθείς τίποτα;
    (Εκτός βέβαια απο τις καμηλοδρομίες...)

    Καλημέρα (απο σήμερα...) κουμπάρα!

     
  • Τη 9:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τίποτε. Εντελώς τίποτε. Το θεωρώ ανούσιο. Αντί να χάσω το χρόνο μου παρακολουθώντας άλλους, θα προτιμούσα να πάω να αθληθώ εγώ...

     
  • Τη 10:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Μαρκησία του Ο. είπε...

    Εντάξει, καλός ήταν ο αγώνας...αν και έμοιαζε λίγο με προπόνηση! Κερδίσαμε εύκολα - και μπράβο μας!
    ;-)

     
  • Τη 10:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέρα Χρύσα!
    Εγώ είδα μόνο τα τελευταία λεπτά αλλά μου άρεσε που κερδίσαμε.

     
  • Τη 5:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    Και το είδα και το απόλαυσα. Μπράβο στα παδιά της Εθνικής και όσο αφορά το ΄87: Είχαν δωθεί και μπάλες και πολλά κίνητρα. Ας μην ξεχνάμε την άνθιση του ελληνικού μπασκετ. Απλά μετα το 95 χάλασε το πράγμα κιρίως επιδεί κάποιοι θέλανε να κονομίσουνε γρήγορα και εύκολα.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα