GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!!(Νο 13)

Επιτέλους για άλλη μια φορά έφτασε η Παρασκευή!!! Όμως προσέξτε διότι αυτή η Παρασκευή είναι η 13η!!
Τεσπά (που λέει και ο Estarian) ... Εδώ και δύο μέρες έχει κολλήσει το μυαλό μου και δεν μπορώ να γράψω. Χτές βέβαια είχα και λίγη δουλειά αλλά και πάλι σήμερα δεν ξέρω τι να γράψω. Να πω ένα ποιήμα...; Να πω ένα ανέκδοτο...; Να πω τον πόνο μου...; Δεν θα πω τίποτα το απόφάσισα ή μάλλον θα γράψω και θα σας παραπέμψω να πάτε στο blog ή του Darthiin ή του Estarian ή του Λιτσακίου ή της vasvoe ή του κουμπάρου (γύπας). Αυτοί τα λένε καλύτερα από μένα!!!!!
Φιλιά σε όλους και καλό Σ-Κ!!!! Και κλείνω με το πασίγνωστο τραγουδάκι:
Παρασκευήηηηη... Παρασκέυήηηηηηη!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 9:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Βρε με τις Παρασκευέεεεςςςς
    Γιατί μετράς τις Παρασκευές συγκεκριμένα;
    Γιατί δεν μετράς ας πούμε τις Τετάρτες; Ωραία μέρα η Τετάρη....

    Είπαμε περνάς περίοδο άρνησης αλλά εσύ το έχεις παρακάνει ρε παιδί μου...

    ΥΓ: Πού να βάλω τα λεφτά για την διαφήμιση;;; :p

     
  • Τη 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Παρασκευή=Σ-Κ, άρα ύπνος, ξεκούραση και χαλάρωμα!!!! Γι'αυτό τις μετράω!!!

     
  • Τη 12:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μιλάς για τον εαυτό σου :@

     
  • Τη 1:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giramondo είπε...

    Δηλαδή...εμάς να μην μας διαβάζει κανείς;;;

    Μαμάαααα εδώ δεν με παίζουνε!!!

    Καλό ΣΚ

     
  • Τη 1:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλησπέρα και από Ζυρίχη! Εμένα με φτιάχνεις με τα ποστ σου κάθε Παρασκευή, συνέχισε ακάθεκτη να μετράς!

     
  • Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Καλό Σου-Κου κουμπάρα και φρόνιμα...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα