GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 28, 2005

computer science

Σήμερα τρέχω στην δουλειά από το πρωί στις 9:00 και τώρα κατάφερα να χαζέψω λίγο στο Internet. Στην δουλειά μου πρέπει να συνενοούμαι συνέχεια με αρκετούς μηχανικούς και να συνδυάζω αυτά που μου λένε, βγάζοντας τα δικά μου συμπεράσματα που με αυτά προχωρώ στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση του προγράμματος.
Πρίν το καλοκαίρι επειδή ακριβώς δεν είχα αυτή την επαφή και επειδή ακόμα ήμουν νέα στην δουλειά για να αναλάβω τέτοιες ευθύνες συνήθως έκανα αυτό που μου έλεγαν να κάνω. Τώρα (ευτυχώς) έχουν αλλάξει τα πράγματα και αναλαμβάνω μόνη μου δικά μου κομμάτια του project ( απο αυτά που όταν τα κάνω τρέχω και το φωνάζω σε όλους και τους λέω να το δοκιμάσουν αμέσως!!!).
Μου αρέσει πολύ αυτό το τρέξιμο και μόνο και λέω μόνο, σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να ξεχαστώ και να κάτσω και δύο ώρες παραπάνω.
Ένα έχω να πώ... ο προγραμματισμός γαμεί και δέρνει!!!!

7 σχόλια:

  • Τη 5:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Βέβαια..
    Πρέπει όοοοολοι να το δοκιμάσουν για να δούν πόσο καλά το έκανες...

    Ρε ούστ...

     
  • Τη 5:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άσε σήμερα τι έπαθα... Ήμουν στα εργαστήρια εγώ και άλλοι 4 μηχανικοί οι δύο από αυτούς manager-αιοι και αφού τους έβαλα να ψάξουν όλοι που είναι το λάθος, τελικά ήταν δικό μου και πήγα με την ουρά στα σκέλια!!!!

     
  • Τη 7:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Giramondo είπε...

    Και τι έγινε αγαπητή κουμπάρα;;Έτσι κι αλλιώς από μέσα τους λένε "γυναίκες"!!!
    Μην μασάς!!

    Φιλιά

     
  • Τη 10:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Είδες.. η κακία σου τα φταίει όλα....
    Το μυαλό σου στο πώς να ταλαιπωρήσεις κόσμο μόνο και μόνο για να ακούσεις μπράβο...
    Τα μπράβο είναι ωραία μόνο όταν είναι αυθόρμητα...

     
  • Τη 12:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Goldie ζούμε
    manager να σε δούμε!

     
  • Τη 9:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Η συν-κουμπάρα giramondo και κουμπάρε γύπα... σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, εσύ Darthiin πρόσεχε μη δαγκώσεις την γλώσσα σου και δηλητηριαστείς...(πλάκα κάνω, έχε υπόψιν σου πως ακόμα και τα κακεντρεχή σου σχόλια είναι ευπρόσδεκτα).

     
  • Τη 9:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Δηλητήριο στάζω ο άτιμος :p

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα