GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 12, 2005

Τι έκανα χτές???

Χτες ξύπνησα με το καλό (δηλαδή με ξύπνησε η Μίκα και τώρα έχει αρχίσει και ο Λάζαρος που παίρνει θάρρος και αφού με ξυπνά η Μίκα έρχεται και αυτός και γουργουρίζει μέσα στο αυτί μου. Βέβαια αυτό το ξύπνημα το λατρεύω). Με το που ξύπνησα λοιπόν πήγα έφτιαξα πρωινό και μετά άραξα στον καναπέ και έβλεπα τηλεόραση, όταν κουράστηκα από αυτό, γύρισα πλευρό και κοιμήθηκα!! Αυτό το έκανα μέχρι τις 17:30. Μιλάμε η απόλυτη ξεκούραση... να ξαπλώνεις από κρεββάτι καναπέ και από καναπέ κρεββάτι!!! Έφαγα φαγητό (μακαρόνια με σάλτσα αματριτσιάνα, το μωρό μου την έφτιαξε και είναι υπέροχος μάγειρας) και μετά μου έφτιαξε και έναν καφέ!! (Το ξέρω είναι τέλειος). Εντωμεταξύ ήρθαν και τα παιδιά (Χριστιάννα και Αντώνης και μαζί με τους δίπλα γειτόνους ( Πάνος -Νατάσσα) πήγαμε στο Allou...
Στον δρόμο αφού "φάγαμε " τρελή κίνηση τελικά είμασταν τυχεροί και δεν ταλαιπωρηθήκαμε με το πάρκινγκ (έφευγε ένας, να'ναι καλά ο άνθρωπος!!!). Τελικά με τα πολλά φτάσαμε στο πάρκο γύρω στις 20:30. Αφού κάναμε μια βόλτα γύρω-γύρω ώστε να δούμε και τα καινούργια παιχνίδια κάναμε ένα meeting ώστε να αποφασίσουμε που θα πάμε.
Πρώτα πήγαμε στην κάμπια (τρενάκι που πάει γρήγορα). Έπειτα πήγαμε στα συγκρουόμενα (πολύ γέλιο, είμασταν 6 άτομα στην παρέα και ο καθένας είχε το δικό του συγκρουόμενο) και στο τέλος, αφού πείσαμε τον Αντώνη και αφήσαμε τον Πάνο και την Νατάσσα να πάρουν Hot-dogs, πήγαμε στην φυγόκεντρο. Εκεί κατεβαίνοντας παραλίγο να "βγάλω" τα εντόσθια μου, αν και το ήξερα ότι ζαλίζομαι στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Τέλος πάντως χάρη στην φυγόκεντρο δεν έφαγα όλο το φαϊ μου οπότε δεν είχα και πολλές τύψεις.
Δίπλα στο Allou έχει ένα καινούργιο πάρκο που έχει extreme παιχνίδια. Πριν πάτε βεβαιωθείτέ ότι έχετε κάνει διαθήκη και έχετε φιλήσει την μανούλα σας!!! Έχει, εκτός από τα βασικά π.χ. Bungee jymping, ένα παιχνίδι που είναι ελεύθερη πτώση στην κυριολεξία.
Ανεβαίνεις σε ένα γερανό με ύψος περισσότερο από μια εξαόροφη πολυκατοικία και σου λένε πήδα στο δύχτι. Είδα να το κάνει ένας και έπαθα σοκ. Πηδάνε κανονικά πάνω στο δίχτυ, που βέβαια είναι τεράστιο σε εμβαδόν, αλλά και πάλι με τι θάρρος πηδάς? την μανούλα σου την σκέφτηκες? άμα σε έβλεπε εκεί πάνω θα πάθαινε εγκεφαλικό!!!
Τι να πώ πάντως αξίζει τον κόπο να πας έστω και για να δείς... Στο τέλος της βόλτας μας πήγαμε σε κάτι παιχνίδια που ρίχνεις 50 λεπτά και ανάλογα με το παιχνίδι, π.χ. ρίξε το τρενάκι δυνατά και δεν πόσους γύρους θα κάνει, και εκεί ρίξαμε τρελλά λεφτά. Το μωρό μου βγήκε το πιο δυνατό με 86 πόντους και εγώ βγήκα η πιο δυνατή στα κορίτσια με 46 πόντους!!! Μετά ήρθε και ένα γομάρι και έκανε 104 πόντους!!! Μμμμ το μωρό μου απλά είχε φάει πολύ και δεν είχε την κατάλληλη διάθεση να "ρίξει" το βαγονάκι...
Σας προτείνω να πάτε, αν δεν έχετε πάει ακόμα, στο Allou, ήταν πάρα πολύ ωραία!!!

Καλή βδομάδα!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 12:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger twocows είπε...

    ΑΑΑΑαα ωστέ εσείς πήρατε τη θέση εε; Εγώ ευτυχώς βρήκα στο καθιερωμένο μέρος στο χωματόδρομο δίπλα στα γήπεδα, είναι ακριβώς απέναντι από το Allou. Πλάκα έιχε! Πολλά λεφτά όμως ε; Α κι επίσης το παιχνίδι που σίγουρα θα κερδίσεις κουκλάκι είναι αυτό που πετάς κορίνες (κρικάκια) πάνω σε μπουκάλια. Οι άσπρες που είναι και πιο μεγάλες είναι το πιο εύκολο. Τις μπλε που είναι πιο μικρές δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα.

     
  • Τη 2:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ;;;;;

    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;;;

    Καναπές; Κρεβάτι; Allou....

    ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

     
  • Τη 2:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άσε... "καβαλάρη της κουφής καμήλας" διάβασα πως πέρασες το Σ-Κ και με πήρε από κάτω... Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να πάρεις και ένα καλo Bonus!!!! Και βέβαια μετά να πάς και ένα ταξιδάκι να χαλαρώσεις!!!!

     
  • Τη 5:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ταξίδι τώρα. Stop
    Bonus αργότερα :(

     
  • Τη 5:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μα καλά τί έχετε πάθει όλοι με την καμήλα μου;;;;;

     
  • Τη 5:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ωραία πράγματα! Πάντα τέτοια!

     
  • Τη 11:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Παλιομουλάρες, μάθετε να μαγειρεύετε επιτέλους, που όλο εμείς σας ταϊζουμε! :P
    Και όταν και άν καμιά φορά πούμε καμιά μαλακία του στύλ "μωρό μου, επειδή σήμερα είμαι κομμάτια, δεν φτιάχνεις εσύ τίποτα?" καταλήγουμε να τρώμε πατάτες με αυγά! (στην καλύτερη!) :P

     
  • Τη 4:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    Αllou fan park = Αλλού για αλλού!!!
    Μετά μην ξεχάσετε και κανά ηρεμηστικό.Δεν λέω καλή φάση αλλά "μια φορά μονάχα φτάνει...".

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα