GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 02, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο 9)

Σήμερα είναι για άλλη μια φορά Παρασκευή-Παρασκευή!!
Χτές είχα πάει μαζί με το Χριστινάκι στο "Gala" μη χέσω!!! για ένα μεταπτυχιακό. Και τώρα θα ξεσκεπάσω την ψωνάρα μου: Δεν δέχομαι να με διδάσκουν άνθρωποι που δεν έχουν Phd. Δεν το δέχομαι με τίποτα βρε αδελφέ. Στο πανεπιστήμιο έκανα μαθήματα με ανθρώπους με τα εξής χαρακτηριστικά:
Πρόεδρος στην τεχνητή νοημοσύνη στην Ελλάδα,
Ένας από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς στην Ελλάδα και στην Ευρώπη
και γενικά άνθρωποι που είχαν πάρει phd με τον ιδρώτα τους και περάσαν πολύ δύσκολά για να πάρουν μια θέση στο Πα.Πει.
Πλέον το ΜΒΑ δεν κάνει ξεχωριστό έναν επιστήμονα, απλά του δίνει μια εξεδικευμένη γνώση. Το Phd είναι αυτό που σε κάνει διδάκτορα και ικανό να διδάξεις διότι απλά έχει δεί σχεδόν τα πάντα σε έναν συγκεκριμένο τομέα.
Τέλος πάντων... Μετά ήρθε και μας βρήκε και το Πουλιδάκι και πήγαμε όλες μαζί στο Πόλις και σαβουριάσαμε club sandwich και κρασί. Περάσαμε πάρα πολύ ωραία!! Κάποια στιγμή αισθάνθηκα ότι γυρίζαμε από την (παλιά) δουλειά. Ωραίες μέρες... πλέον τις σκέφτομαι χωρίς κακία και τσαντίλα.
Υ.Γ1. πάλι νύσταζα εχτές και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Σήμερα φυσικά ξύπνησα στις 5:20 το πρωί και με πιάσαν τα νεύρα μου. Ενώ νυστάζω και θέλω να κοιμηθώ, κάτι μέσα μου με ξυπνάει και δεν με αφήνει να κοιμηθώ!!! Άντε να δούμε τι θα κάνω
Τσιτσίνα τελικά πότισα χτες!!!!

16 σχόλια:

  • Τη 2:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Ετσι έτσι, τι θα κάνουμε και εμείς οι μέλλοντες διδάκτορες (και δικτάτορες), χωρίς φοιτήτριες που διψάν για γνώση? :P

     
  • Τη 3:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Βλέπω κι άλλη ψυχανώμαλη σαν εμένα; Λοιπόν άμα μαζευτούμε 3-4 ακόμα και πάμε για group therapy θα μας βγεί πιό φθηνα!

    Estarian σε κόβω στον σωστό δρόμο.
    Εύγε νέε μου. Εύγε!

     
  • Τη 3:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Γιατί νομίζεις οτι κάνω το διδακτορικό ρε? για την Επιστήμη?ΟΟΟΟΟΧΙ.. Για τις φοιτήτριες.. :) :) :) :) :)χεχεχε
    (αμα το δεί αυτό μια ψυχή, θα πέσει τρελλή παντόφλα)

     
  • Τη 3:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Τι να κάνω... αφού πέρασα στο πανεπιστήμιο ξαφνικά απόκτησα μια ψωνάρα γύρω από την ακαδημαϊκή κοινότητα, άστα να πάνε!! Και εκεί που την ψώνισα εντελώς ήταν όταν ο πρύτανης όταν ορκιζόμασταν μας είπε ότι ενταχθήκαμε και εμείς σε αυτήν την κοινωνία και πρέπει να την τιμήσουμε και να την σεβόμαστε!!!!

     
  • Τη 3:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Έπρεπε να του πείς του πρύτανη "μωρέ ναι εγώ να την τιμήσω και να τη σεβαστώ, αλλά με το χαρτάκι που μου δίνεις θα βγάλω κανα φράγκο ή θα μείνουμε στις τιμές και τους σεβασμούς??" :)

     
  • Τη 3:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άσε... πήρα το πτυχίο πληροφορικής από το Πα.Πει. και πίστευα ότι είχα πιάσει τον διάολο από τα @@ (μπαρντόν!!!). Όμως τώρα ζήτημα άμα την βγάζω με τον μισθό 20 μέρες!!! Είμαι και ελεύθερος επαγγελματίας μη χέσω!!!!!!!(πάλι μπαρντον)

     
  • Τη 3:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    α και εσύ με δελτίο δουλεύεις.. ντζοιν δε κλάμπ ;)

     
  • Τη 3:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Estarian και πού να δείς όταν θα τελειώσεις που μετά θα σου δίνουν τις υποψήφιες διδακτόρισες ΚΑΙ τις φοιτήτριες μαζί!

    Όσο για το άλλο θέμα...

    Θα με συγχωρήσετε για τις λέξεις, αλλά θα σας πώ τα 2 ρητά που είχαμε τότε:

    1) Σαν βγώ από τούτη την σχολή, κανείς δεν θα με περιμένει.

    2) Ή μηχανικός θα γίνω, ή πουτάνα στο καζίνο.

    Διαλιέχτεεεεεεε

     
  • Τη 3:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Σσσσσσσ.. πιο σιγά ρε, ήρεμα. Θες να γυρίσω σπίτι και να με περιμένει η άλλη με τα μαχαίρια?
    Και άντε να πιστέψει μετά οτι αργώ επειδή έπιασα και δεύτερη δουλειά.. :)

     
  • Τη 3:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Βασικά για να βγάλεις κανά φράγκο της προκοπής πρέπει να είσαι και μηχανικός και πουτάνα..

     
  • Τη 3:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Α και εγώ το ίδιο πρόβλημα θα έχω αν το δεί μια συγκεκριμένη ψυχή αλλά....

    Ε τί να κάνουμε...

    (να κρύβεις τα μαχαίρια, ο πλάστης πονάει μεν αλλά δεν είναι το ίδιο επικίνδυνος για την υγεία....)

     
  • Τη 3:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    μλκ δεν έχω πλάστη αλλά το σπίτι μου είναι γεμάτο μαχαίρια.. (εμ, θέλω να το παίζω και σεφ τρομάρα μου..)

     
  • Τη 3:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και να τα λάθη..
    Στο habbitat έχω δεί κάτι θήκες με λουκετάκι για μαχαίρια... ΑΑ πράμα για την περίπτωσή σου :p

     
  • Τη 3:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μαχαίρια?? Πλάστη?? Βρε παιδιά... με ποιές έχετε μπλέξει?? Μην συκοφαντείτε τα έτερα ήμισυ!!!!

     
  • Τη 3:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Παρεξήγησες.
    Εμείς δεν συκοφαντήσαμε καμία.
    Το potentiality σχολιάζουμε :p

     
  • Τη 3:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Πλάκα κάνουμε αλλά ποτε δεν ξέρεις :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα