GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005

Καλό Μήνα!!!!

Σήμερα που λέτε μπήκε ο Σεπτέμβρης! Επίσης σήμερα είναι Πέμπτη και νομίζω ότι η βδομάδα πέρασε σαν νερό. Καλά πότε ήμουν που αγωνιούσα να βγάλω εισιτήριο για Νάξο, πότε έπαιρνα το λιμενικό για να ρωτήσω αν θα φύγει το καράβι, πότε πάτησα το ποδαράκι μου στα χαρισματικά χώματα της Νάξου, πότε έφυγα από Νάξο, πότε ήρθα στην δουλειά, πότε περάσαν κιόλας 2 βδομάδες δουλειάς ούτε που το κατάλαβα.
Σήμερα θα κατέβω και στο κέντρο για ένα μεταπτυχιακό του ΑΙΤ και επί της ευκαιρίας θα κάτσουμε με το Χριστινάκι και για κανά ποτάκι. Το έχω επιθυμήσει πάρα πολύ το Χριστινάκι και έχω επιθυμήσει πολύ επίσης να πάμε στο κέντρο για ποτό όπως κάναμε παλιά και με τις υπόλοιπες τσούπρες. Όσο θυμάμαι τις τσαντίλες μου από την δουλειά που έσβηνα με κόκκινο κρασί/Mac Farland από το Polis ή με daquiri από τα "τρία γουρούνια". Ωραίες στιγμές!!! Το μόνο πράγμα που θα μου λείψει.
Αυτά. Μπορεί να τα πούμε και later!!!!

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα