GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 05, 2005

Εεε!!! δεν μπορώ να σκεφτώ τι τίτλο να βάλω...

Σήμερα ήρθα στην δουλειά, άνοιξα το pc μου, μπήκα στο outlook και είδα την ειδοποίηση ότι δύο ακόμα post να με περιμένουν στο blog μου. Είμαι πολύ χαρούμενη αλλά και νυσταγμένη λόγω Δευτέρας. Αφού έχω φίλους σε τούτη την "blog-οκενωνία" θα μοιραστώ το πρόβλημά μου:
Ο Ανδρέας θα με χωρίσει.. Έχω ένα κακό χούι (και λούι και ντούι) δεν μπορώ μετά τις 22:30 να παρακολουθήσω έργο, πέφτω αμέσως για ύπνο!!! Χτες μου το είπε ξεκάθαρα :"Goldie είμαστε μαζί 2 χρόνια (ο Ανδρέας από τότε που κλείσαμε χρόνο λέει ότι είμαστε 2 χρόνια μαζί, στην ουσία είμαστε 1 χρόνο και 2 μήνες μαζί) και ένα έργο δεν έχουμε δει μαζί, όλο κοιμάσαι και το βλέπω μόνος μου!!!!" Αλλά βρε παιδιά δεν μπορούσα να κρατηθώ... είχα πάρει τον Λάζαρο αγκαλιά, ο οποίος γουργούριζε και είχα ξαπλώσει στον super καναπε με 30 μαξιλάρια γύρω μου... Εεεε τι να κάνω και εγώ η υπναρου την έπεσα!!!!
Πρέπει επισης να πω ότι το μεσημέρι κοιμήθηκα μιαμισή ώρα και κατά τις 19:30 ξύπνησα και ήπια και ένα espresso. Μάλλον τώρα που έπιασε λίγο ψύχρα αρχίζω να πέφτω σε χειμερία νάρκη.

7 σχόλια:

  • Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Όι όι όι...

    Άμοιρε Ανδρέα...

    Να σου πώ κορίτσι μου, την άλλη φορά αντί να πάρεις τον Λάζαρο αγκαλιά, κούρνιασε εσύ στην αγκαλιά του Ανδρέα. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να μην σου πεί ότι δεν είδατε το έργο μαζί. Ή και πάλι μπορεί να μην δεί το έργο ούτε αυτός οπότε και εσύ δεν θα κοιμηθείς :p

    Αλλά θα μπορείς να του λες ότι δεν σε άφησε να δείς το έργο, έτσι για να του την σπάσεις, παρόλο που δεν θα σε ενδιαφέρει διόλου που δεν το είδες :p

    Ηint: 'Οσο περισσότερο κοιμάσαι, τόσο περισσότερο νυστάζεις!

     
  • Τη 11:13 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ΥΓ: Είχε κανά καλό έργο δηλαδή χτες;;;;;

     
  • Τη 11:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Είδαμε (για την ακρίβια είδε) ένα DVD που είχε στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία με την Μονικα και τον Jin Hacman (ελπίζω να το έγραψα σωστά). Το έχω κάνει και αυτό (να κάθομαι στην αρχή στην αγκαλιά του ξύπνια και να με παίρνει αγκαλιά μέχρι το κρεββάτι και είμαι και 2 μέτρα μουλάρα!!!!

     
  • Τη 11:32 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κάποιος από τους δυό σας κάνει κάτι λάθος. Δεν το συζητώ...

     
  • Τη 11:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Λες?? Λοιπόν τώρα με έβαλες σε σκέψεις... Μάλλον εγώ το κάνω το λάθος!!! Αλλά θα το διορθώσω!!!!

     
  • Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άντε μπράβο. Πάνω του!

     
  • Τη 8:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Ρε μήπως είσαι φίλη με την scorpina και σου χαρίζει χάπια από τα γνωστά Prozak κτλ που έχει στο ντουλάπι της και στο τέλος δεν προλαβαίνεις να δεις το XAΠΙ END?

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα