GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 07, 2005

Με τι μετριέται η φιλία??

1ος στοχασμός
Μέχρι λίγο καιρό πριν "μέτραγα" το μέγεθος μιας φιλίας με τον χρόνο. Δηλαδή είμαι φίλη με την τάδε 10 χρόνια τότε είναι κολλητή μου, είμαι φίλη με την άλλη 5 χρόνια τότε είναι φίλη αλλά όχι κολλητή μου. (το παράδειγμα είναι τυχαίο) Με τα σκαμπίλια της ζωής, αποξένωση των ανθρώπων και την διάλυση μιας φιλίας 30 χρόνων (όχι δικιά μου, της μαμάς μου) κατάλαβα ότι η φιλία δεν μετριέται από τα χρόνια αλλά από τα συναισθήματα και με τό πόσο νιώθεις με τον άλλον άνετα. (μπράβο βρε είσαι εξυπνοπούλι!!!)

2ος στοχασμός/προβληματισμός
Μένω στο πατρικό μου από τότε που γεννήθηκα (26 ολόκληρα έτη) και έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι όποτε μένω. Δεν αντέχω άλλο πρέπει να κάνω το δικό μου ξεκίνημα και να ζήσω εγώ και ο εαυτός μου. Βέβαια το οικονομικό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, αλλά με αντάλλαγμα να μείνω μόνη μου εγώ και το γατί μου μπορώ να κάνω πολλές θυσίες.

Τι θα ήθελα να γίνει με τις αρχές του έτους 2006
  • Να μπορώ να μένω κάπου όπου θα βλέπω κάθε μέρα το γατί μου ( τώρα φιλοξενείται από τον Ανδρέα και όταν κοιμάμαι εκεί τον βλέπω)

Μόνο αυτό θέλω... δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο!!!

9 σχόλια:

  • Τη 10:13 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ?????????????

    Το γατί σου;;;;;;;;;;;

    ?????????????

    Kαλά... τί να πώ....

    Ναι όντως η φιλία μετριέται με τα συναισθήματα αλλά όταν υπάρχουν αυτά, τότε η φιλία κρατά 10 και 20 χρόνια (ναι, έχω φίλους, πραγματικούς) 20 χρόνια....

    Και ξέφυγε, καλό θα σου κάνει, θα δείς τον κόσμο με άλλα μάτια. Ίσως ακόμα και να εκτιμήσεις πράγματα που τώρα σου την σπάνε....

     
  • Τη 11:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Έχω υιοθετήσει ένα γατάκι εδώ και 2 μήνες. Το βρήκαμε με τον Ανδρέα στον δρόμο και το φροντισαμε, το περιλθάψαμε. Το λένε Λάζαρο και όπως καταλαβαίνεις του έχω πολύ αδυναμία... Η μαμά μου δεν το θέλει με τίποτα στο σπίτι, οπότε βρήκα αφορμή για να ωριμάζει σιγά-σιγά η ιδέα να ανεξαρτοποιηθώ.

     
  • Τη 12:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Δεν κατάλαβες....
    Το ξαναείπαμε για το γατί (που κρατάς αγκαλιά κτλ...)
    Αλλά....
    Μήπως, λέω μήπως να προτιμάς να βλέπεις τον Ανδρέα αντί το γατί;

    Λέω εγώ τώρα έτσι;;;;;
    Μια ιδέα...

     
  • Τη 1:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Τον Ανδρέα τον βλέπω αρκετά... Πολλές φορές δεν μένω μαζί του κυρίως γιατί θέλω να έχει τον χώρο του και να μην τον καταπιέζω. (πράγμα που νομίζω ότι το θέλει κιόλας διότι διαφορετικά τώρα μπορεί και να συζούσαμε). Γι'αυτό και εγώ θα ήθελα να μην πηγαίνω και τόσο συχνά και να είχα και εγώ τον χώρο μου ώστε να μπορώ να φιλοξενώ το γατάκι μου.

     
  • Τη 1:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Μπαααα
    Δεν σερβίρετε με τίποτε..
    Κρύο πιάτο θα είναι ότι και να κάνει....

     
  • Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    an ta oikonomika den vgainoun gia na zhseis monh sou to kalytero einai na sygkatoikhseis -etsi erxetai f8hnotera kai exeis kai oloklhro diamerisma anti gia mia trypa gkarsoniera. Arkei na vreis atomo pou na sou kanei.

    apo to patriko einai wra na fygoume otan ais8anomaste emeis oti einai kairos (h anagkh), den exei na kanei me thn hlikia...egw efyga sta 17 giati pnigomouna...exw files sta 30 pou menoun akoma me thn oikogeneia tous, omws ola einai cool giati kai oi goneis to exoun dei pleon san mia sygkatoikhsh pou symferei oikonomika (moirazontai ta exoda) kai o ka8enas kanei th zwh tou.

    epishs...eisai mia koukla!

     
  • Τη 3:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ευχαριστώ πολυ για το κοπλιμέντο!!! από ότι είδα στο profil σου μένεις Ζυρίχη, αλλά δεν μπόρεσα να βρώ την διεύθυνση του blog σου.

     
  • Τη 11:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    e...nai... mexri twra to eixa kleidwmeno... alla shmera apofasisa na to anoixw!

     
  • Τη 10:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Johny είπε...

    Καλή τύχη στην καινούργια
    σου αρχή :))

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα