GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 08, 2005

Πόσο μου τι δίνει...

Πόσο μου την δίνει ο Έλληνας που νομίζει ότι μπορεί να με κοροϊδέψει... Η ιστορία ξεκινάει κάπως έτσι:
Χτες είχα κανονίσει να βγώ να δω τις φίλες μου (Νικόλ, Χριστίνα, Έλενα). Μπήκα λοιπόν στο αυτοκινητάκι μου και βλέπω πως είχε μόνο δύο γραμμές βενζίνη (και καθότι κάνω 100 km πήγαινε-έλα κάθε μέρα στην Αττική οδό) είπα να βάλω βενζίνη. Στον δρόμο λοιπόν σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο που είχε τιμή στην αμόλυβδη 0,992 ευρώ. "Ωπ", λέω ο άνθρωπός μου... σταματάω και του δίνω 20. Γενικά πριν φύγω από το βενζινάδικο κοιτάω να δώ πόσα λίτρα για χ ευρώ, και που λέτε τι είδαν τα ματάκια μου;;; 20 ευρώ για 19,02 λίτρα!!!!! Λέω δεν είναι δυνατόν αφού έκανε 0,992 ευρώ/λίτρο. Κοιτάω λίγο καλύτερα και βλέπω ότι μου έβαζε βενζίνη έναντι 1,058. Δεν του είπα τίποτα. Δεν θα χάλαγα την βραδιά μου για έναν ηλίθιο που νομίζει ότι επειδή δεν μίλησα δεν κατάλαβα κίολας... Απλά στεναχωρήθηκα για τους συνανθρώπους μου και για την νοοτροπία του μαλάκα του Έλληνα που χρησιμοποιεί το μυαλό του για να κλέψει και να κοροϊδέψει. Ειλικρινά λυπάμαι πολύ...

3 σχόλια:

  • Τη 11:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και γιατί δεν του είπες;
    Είσαι τρελή;
    Αυτό το "δεν θα μου χαλάσει την βραδυά" να πούν όλοι και μετά θα μας κοροϊδεύουν ασύστολα όλοι!

    Και γιατί θα σου χαλούσε η βραδυά;
    Απλά θα έλεγες ότι ή θα στην χρεώσει σωστά, ή θα τηλεφωνήσεις στην αγορανομία. Απλά πράματα.

     
  • Τη 11:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν πως θα μου έλεγε: "άλλαξε η τιμή στο μηχάνημα, αλλά ξέχασα να το αλλάξω στην ταμπέλα" Εεεε και άντε βρες άκρη. Επίσης συμφωνώ ότι θα έπρεπε να τηλεφωνήσω στην αγορανομία, λάθος μου.

     
  • Τη 4:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    Προφανώς σου έβαλε Αμόλυβδη 100. Τουλάχιστον δεν πλήρωσες για φτηνό πράμα...
    Έτσι όπως παει, δεν θα βρήσκουμε βενζίνη κάτω από 1,10Ευρώ. Στα Χανιά ξεκινάει η απλή αμόλυβδη από 1.10!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα