GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2005

Και εγώ πότε θα γίνω πλούσιος;;;;;

Ο Ανδρέας έχει πάρει σπίτι δίπλα-δίπλα με τον κολλητό του (Πάνος) (στον ίδιο όροφο που τους χωρίζει ένας τοίχος). Ο Πάνος συζεί και ωσονούπω (το έγραψα σωστά??) θα αποκαταστήσει το Νατασσάκι και ο Ανδρέας ψευτοσυζεί με εμένα αφού που με χάνεις που με βρίσκεις είμαι στο σπίτι του αλλά τα ρούχα μου είναι όλα στο πατρικό μου! Τεσπα... (που λέτε και οι περισσότεροι) δίπλα τα παιδιά είχαν καλέσει τον Μάνθο και τον Παντελάκο και εμείς δίπλα είχαμε καλέσει τον Αντωνάκη και την Χριστιάνα.
Αφού φάγαμε ο καθένας στο σπίτι που έπρεπε, μαζευτήκαμε όλοι στο σπίτι του Ανδρέα και καθήσαμε να συζητήσουμε περί ανέμων και υδάτων. Το ξεκίνημα έγινε με μας που είπαμε ότι θα παρατήσουμε τα πάντα (μαμα, μπαμπά, προγραμματισμό) και θα πάμε στην ωραία Νάξο και θα φυτεύουμε ραδίκια, μαρούλια και άλλα ζαρζαβατικά και θα τα πουλάμε. Μετά ο Αντωνάκης είπε : ¨΄Οχι ρε Ανδρέα θα κάνουμε μια επιχείρηση"
Ανδρέας είπε: "Μου πρότειναν συνεργασία για ένα μπαράκι στην Νάξο πάμε μαζί?"
Αντώνης είπε: "Ναι-Ναί έχω το χρήμα!!!!"
Ανδρέας είπε : "Οκ θα το κανονίσω"
και μετά ξεκίνησε η κουβέντα μέχρι και για το πως θα χωρίσουν τα ωράρια στο bar-άκι.
Έπειτα ήρθαν και οι δίπλα και ξεκίνησε μια συζήτηση πάλι τέτοιου είδους!!!
Φέτος το καλοκαίρι έχω ακούσει χιλιάδες ιδέες για το πως θα βγάλουμε γρήγορο και εύκολο χρήμα. Τι για ενοικιαζόμενα δωμάτια, εστιατόρια, τρατορίες, ταβερνάκια, κουτουκάκια, μπαράκια, ζαρζαβατικά και ότι πιο "πρωτότυπο" μπορείς να φανταστείς. Έχω κουραστεί από αυτή την κατάσταση με τα λεφτά και ειλικρινά σε λίγο θα μου στρίψει. Και απευθύνομαι λοιπόν στον Ανδρέα και σε όλους τους μελλοντικούς "επιχειρηματίες" : για χαλαρώστε βρε παιδιά και μην το κυνηγάτε το χρήμα με τρύπιες απόχες. Το χρήμα άμα είναι να σου έρθει θα σου έρθει... και άντε στρωθείτε στην δουλειά διότι για αυτόν τον μήνα με ΤΕΒΕ, ΦΠΑ και σου 'πα - μού 'πες με βλέπω να τρώω τις κονσέρβες του Λάζαρου!!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αγαπητοί μαμά και μπαμπά της Χρυσομουριάς,

    Σας επισυνάπτω απομαγνητοφωνημένη συνομιλία της κόρης σας.

    Ελπίζω να λάβετε τα μέτρα σας!
    Με τιμή,
    Darthiir

     
  • Τη 10:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μετά τις διακοπές γύρισα στο σπίτι και είπα γεμάτη αποφασιστικότητα στον μπαμπά μου : Θα φύγω βαρέθηκα πια!!! Θα γίνω αγρότισσα
    και ο μπαμπάς μου έκανε πως δεν το άκουσε ποτέ!!! Είχε πολύ γέλιο...

     
  • Τη 10:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έχει διαφορά...
    Αυτό δεν θα μπορεί να κάνει ότι δεν το διάβασε :p

     
  • Τη 10:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Your Man είπε...

    Άσε τα παιδιά να κάνουν όνειρα ρε.

    Κι εγώ μέσα παίδες. Είστε να ανοίξουμε μοντέρνο τυροπιτάδικο με σερβιτόρες ντυμένες κουνελάκια του playboy;


    PS. Καλά ρε, με έχεις πρώτη μούρη στο καβούρι στα λινκς και δε ρίχνεις ένα email να ειδοποιήσεις; Ρε καράφλα, έχεις γέλιο ρε!

     
  • Τη 10:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    George!!! Είσαι ο πρώτος άγνωστος blogger που διάβασα και σε είχα βρεί βάζοντας στο search του Google "Μπιρίμπα" (είμαι υστερική με την μπιρίμπα)... και ναι ήρθε η στιγμή που ο George ο "my man" μου αφήνει ένα post.

     
  • Τη 11:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    μάλλον τυροπιτοπασαρέλα θα 'πρεπε να ανοίξουμε... και οι χαρτοπετσέτες που θα προσφέρουμε πλουσιοπάροχα θα έχουν κομμάτια από διάφορα ποστ... ή κόμεντς... έχω ήδη πιάσει πρώτη θέση στα όνειρα απροσκάλεστος ελπίζω να μην σας πειράζει... ;)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα