GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 09, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο 10)

Ήρθε επιτέλους και η Παρασκευή... Τον τελευταίο καιρό νομίζω ότι οι μέρες περνούν πάρα πολύ γρήγορα και δεν καταλαβαίνω πότε έρχεται η Δευτέρα και πότε τελειώνει η βδομάδα.
Χτες με πήρε η Τσιτσίνα τηλέφωνο και αποφάσισα εκείνη την στιγμή να γράψω για την κολλητή μου.
Την Τσιτσίνα (ή Χριστίνα ή Τιτίνα ή μπαρμπούνι) την γνώρισα στο Πανεπιστήμιο. Ξεκινήσαμε να κάνουμε παρέα από το 2ο έτος. Έχει δύο τεράστια, εκφραστικά καταπράσινα ματάκια και το χρώμα του μαλλιού της είναι μάλλον απροσδιόριστο (αλλάζει χρώμα στο μαλλί πιο συχνά από ότι λάδια στο αμάξι).
Ο χαρακτήρας της είναι λίγο ασταθής, όχι προς τις φιλίες και τα συναισθήματά της, αλλά ως προς την τρέλλα που κουβαλάει μέσα της. Όταν μια πιάνει η μλκ και ξεκινάμε και κάνουμε σαν χαζά το βλέμμα της έχει κάτι το ψυχεδελικό που μου αρέσει πολύ.
Παρόλη την τρέλλα της είναι πανέξυπνη και φοβερή carrier woman (χτυπάει κάτι 12-ωρα...) και εγώ της φώνάζω για τα δικαιώματά της!!!! Έχει πολλούς φίλους από την ζωή της πριν από μένα (σε σημείο να κάνουμε πάρτυ για την γιορτή μας και να έχει γεμίσει ένα μαγαζί από τους φίλους της και φανταστείτε ότι της είχα πει να κάνει και περικοπές.)
Με το Χριστινάκι έχουμε πολλά κοινά σημεία:
  1. Τα αδέλφια μας γεννήθηκαν την ίδια ημερομηνία
  2. Περάσαμε πρώτα στο ΤΕΙ Χαλκιδος στο τμήμα ηλεκτρολογίας
  3. Ξαναδώσαμε και περάσαμε στο Πα.Πει.
  4. Ο πρώτος έρωτας της καθεμίας ήταν ένας φωτογράφος
  5. Όλοι μας οι πρώην είχαν "πάθος" με τα drugs
  6. Παιρνουμε πολλές φορές τα ίδια ρούχα (χωρίς να ξέρουμε ότι το έχει πάρει η άλλη)
  7. Έχουμε το ίδιο αμάξι (το πήραμε σχεδόν την ίδια εποχή)
  8. Η πρώτη μας δουλειά ήταν στην ίδια εταιρία
  9. Είχαμε τον ίδιο καθηγητή στην πτυχιακή
  10. ...(Χριστινάκι άμα έχω ξεχάσει τίποτα να το συμπληρώσεις)

Την Χριστίνα την ευγνομωνώ διότι σε δύσκολή φάση που πέρασα με έναν πρώην με στήριξε πολύ. Αυτός με πίεζε αρκετά να γυρίσω, αλλά είχαν γίνει πάρα πολλά πράγματα (θα σας τα πώ άλλη μέρα) και εγώ ήμουν ακόμα ερωτευμένη μαζί του αλλά με την βοήθεια την Τσιτσίνας, της άλλης κολλητής μου την Βασιλείας και του Πουλιδακίου κατάφερα να δείξω χαρακτήρα και να τον γράψω στα @@ μου.

Η Χριστίνα έχει γίνει τόσο καλό παιδί διότι μίλησε το γονίδιο μέσα της. Οι γονείς της είναι φοβεροί άνθρωποι και πάρα πολύ καλωσυνάτοι. Έχει και μια αδελφή πρότυπο (είναι manager από πολύ μικρή σε μεγάλες εταιρίες και δεν έχει κλείσει ακόμα τα 30!!!!!!!! μάλλον το έχει μέσα της το κορίτσι).

Επίσης η Χριστίνα έχει έναν τρόπο που μπορείς να την ξέρεις μόνο 2 μέρες και να της τα "ξεράσεις" όλα. Ξέρει τα πάντα για τους πάντες, χωρίς φυσικά να διαρρέει πληροφορίες.

Χριστινάκι ξέρεις πόσο σε αγαπάω και πόσο σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου.

Υ.Γ1. Πουλιδάκι μην τρώς τα πούπουλά σου, σε λίγες μέρες θα γράψω και για σένα...

Υ.Γ2. Χτες είχα βγεί με την Βασιλεία και είδα την Μαρινέλλα!!!!!μέσα σε ένα τεράστιο τζιπ!!!! Πάθαμε σοκ!!!!!

8 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα