GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2005

Γιατί χάλασε ο καιρός???

Σήμερα ο καιρός είναι συννεφιασμένος. Από χτές το βράδυ κρυώνω και νομίζω ότι οι μεγάλες ζέστες θα επαναληφθούν πάλι του χρόνου. Βέβαια αυτός ο καιρός είναι ότι πρέπει διότι ναι μεν έχει ζέστη, αλλά ωραία ζέστη, επικοδομητική.
Σήμερα θα φύγει και το μωρό μου και θα πάει Σκουτάρρρρρ με τον Παντελάκο. Θα γυρίσουν το Σάββατο και εγώ θα μείνω μόνη με τα παιδιά στο σπίτι. Μου λείπει ήδη το μωρό μου.
Αύριο είναι Πέμπτη και θα πάμε με το Χριστινάκι στο Κολωνάκι για την παρουσίαση του μεταπτυχιακού στο ΑΙΤ. Μετά ελπίζω να πάμε στα τρία γουρούνια για να θυμηθούμε τα παλιά μας γλέντια.
Καλό ταξίδι μωράκι μου να έχετε και να προσέχετε τις μικρές γοργόνες!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα