GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2005

Ύπνε που παίρνεις τα μωρά....

Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου τον οργανισμό μου. Πιο πολλές ώρες κοιμάμαι παρά είμαι ξύπνια, άμα με αφήσεις κιόλας ελεύθερη μπορεί να κοιμάμαι και κανά διήμερο σερι!!! Τι έπαιρνε η μάνα μου άραγε όταν με κυοφορούσε??? Να πω ότι ξενυχτάω? Να πω ότι κουράζομαι? Να πω ότι γενικά μου λείπει ύπνος?
Κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο που έλεγε ότι υπάρχει ασθένεια που κοιμάσαι πολύ και τα αίτια είναι το άγχος και η πίεση. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα τους δίνουν και φάρμακα.
Τελικά στον Λάζαρο βάλαμε νάρθηκα την Παρασκευή και το Σάββατο του το βγάλαμε διότι είχε πρηστεί το πόδι. Τελικά θα συνεχίσουμε με φυσικοθεραπείες και έχει ο Θεός. ΕΛπίζω όλα να πάνε καλά και να το πατήσει το ποδαράκι του. Εγώ δεν ζητάω πολλά, θέλω απλά να μην του κόψουμε το ποδαράκι και να το πατήσει λίγο ώστε να στεραιώνεται πιο σωστά.
Το Μικάκι κάνει υπομονή διότι έχω δώσει την προσοχή μου στον Λάζαρο, προσπαθώ να μην της δημιουργήσω κανένα πρόβλημα και μου κρατάει μούτρα. Χτες π.χ. είχε έρθει δίπλα μου και ήθελε χάδια, εγώ την χαϊδεψα, αλλά μετά πήρα τον Λάζαρο για να του κάνω φυσιοθεραπεία. Τότε αυτή μου γύρισε την πλάτη και κοίταγε αλλού. Τι να πώ έχει δίκιο. Εκεί που ήταν το κέντρο του κόσμου ξαφνικά βλέπει πωε δίπλα της βάζουμε και ένα γατάκι. Πάντως τον Λάζαρο τον αγαπάει και αυτή και ελπίζω να κάνει λίγο ακόμα υπομονή και να μην κρατάει μούτρα!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα