GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο 8)

Χτές πήγαμε τον Λαζαράκο στον γιατρό και μας είπε ότι το πόδι του έχει ακαμψία και θα πρέπει να μπεί σε νάρθηκα ώστε ο μύς να επανέλθει. Σήμερα θα μπεί ο νάρθηκας και το γατάκι θα πονάει αρκετά. Χτές λόγω της αναισθησίας όλη την ώρα κοιμότανε πάνω στον καναπέ. Το βράδι τον πήρα στο κρεββάτι και κοιμήθηκε στα πόδια μου. Όταν κοιμάται και βλέπω να ανασαίνει νομίζω ότι είναι ό,τι πιο όμορφο έχω δεί στον κόσμο. Έτσι όπως βγάζει την ανάσα του και μου έρχεται ένα ίχνος αέρα στο πρόσωπό μου νομίζω ότι θα τον ζουλήξω! Το πρώί που ξύπνησα τον πήρα λίγο στην αγκαλία μου και εκείνος γουργούριζε συνέχεια και μου "ζύμωνε" το χέρι. Ο Λαζαράκος επίσης έχει και ένα πολύ ωραίο χούϊ, θέλει με το ποδαράκι του να σου ακουμπάει το πρόσωπο, όταν τον χαϊδεύεις θέλει και εκείνος να σε πιάνει. Είναι ένα καταπληκτικό γατί και τον αγαπάω πάρα-πάρα πολύ. Είναι ένα από τα πλάσματα που αγαπάω πολύ στην ζωή μου. Έχει τα πιο ωραία μάτια, την πιο ωραία μουσούδα (όποτε λέω αυτή την λέξη θυμάμαι το Χριστινάκι), το πιο ωραίο χρώμα, τα πιο χαριτωμένα πατουσάκια, γενικά (για μένα) είναι το πιο ωραίο γατί στον κόσμο και μακάρι να καταλαβαίνει πόσο τον αγαπάω και πόσο θέλω να τον φροντίζω!!!!
Λαζαράκο μου, ήρθες και έφερες τα πάνω-κάτω στην ζωή μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα