GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 16, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!!(Νο 11)

Σήμερα είναι Παρασκευή Νο 11.
Όταν φτάσω στις 100 θα κάνω πάρτυ!! Σήμερα η μέρα είναι βροχερή και μπορώ να πω ότι είναι ωραία. Το καλύτερο απ'ολα είναι να είσαι σε ένα κρεβάτι (ζεστό) με το μωρό σου δίπλα, (το οποίο να σε έχει αγκαλιά και να είσαι μεταξύ ύπνου και ξύπνιου). Το κρεββάτι θα "κοιτάει" σε ένα τεράστιο παράθυρο που θα έχει θέα στην θάλασσα και μαζί με το έτερον ήμισυ να βλέπεις την βροχή να πέφτει.
Οκ τώρα προσγειώσου στη γη ...Ζζζζζντουπ!
Λοιπόν θα ήθελα σήμερα να μου αφήσετε comment τι βλέπετε αυτή την στιγμή μπροστά σας...
Εγώ βλέπω μια μαύρη οθόνη με τρεις χιλιάδες post-it κολλημένα, δίπλα ακριβώς υπάρχει ένα στυλό με φτερά και πούπουλα. Από την άλλη μεριά έχω το τηλέφωνό μου. Δίπλα ακριβώς στο γραφείο μου έχω ένα μεγάλο παράθυρο που βλέπει στο αεροδρόμιο. Καμιά φορά όταν δεν έχω δουλειά βλέπω τα αεροπλάνα. (είναι βέβαια αρκετά μακρυά).

13 σχόλια:

  • Τη 12:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Καλά... ποιός φοράει παλτό με τέτοιον καιρό????
    ...και συμφωνώ και εγώ με την Μαρία Παρασκευή-Παρασκευή!!!

     
  • Τη 1:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Εγώ βλέπω το laptop μου βασικά, α ναι και βλέπω και το γραφέιο μου γενικότερα γιατί έχω να κάτσω στο γραφείο μου από τον Ιούνιο (που αρχίσαμε να γράφουμε την πρόταση....)

    Αλλά έτσι όπως το ξεκίνησες το post...

    ΕΦΥΓΑΑΑΑΑΑ
    Πάω να ετοιμάσω κατάσταση ώστε την Κυριακή το πρωί να είμαι ακριβώς όπως το περιέγραψες.....

     
  • Τη 1:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Α ναι... έχεις κόλημα με τις Παρασκευές το ξέρεις;;;

     
  • Τη 1:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ειδικά πριν τις διακοπές είχα μεγάλο κόλλημα με την Παρασκευή!!! Μου αρέσει πολύ αυτή η μέρα, διότι ξέρω ότι έχω μπροστά μου δύο μέρες ξάπλας και εκείνη την μέρα πάω και μένω στο μωρό μου μέχρι και την Δευτέρα!!!!

     
  • Τη 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ειδικά πριν τις διακοπές είχα μεγάλο κόλλημα με την Παρασκευή!!! Μου αρέσει πολύ αυτή η μέρα, διότι ξέρω ότι έχω μπροστά μου δύο μέρες ξάπλας και εκείνη την μέρα πάω και μένω στο μωρό μου μέχρι και την Δευτέρα!!!!

     
  • Τη 2:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τον γάτο εννοείς ;p

     
  • Τη 2:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Όχι δεν εννοώ τον γάτο μου, αλλά το άλλο το μωρό μου, το δίποδο!!!!

     
  • Τη 4:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Α είπα μήπως...
    Και ήμουν έτοιμος ν' αρχίσω τα καντήλια...

     
  • Τη 4:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darthiin... παραφέρεσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και μην μιλάς έτσι μπροστά στην καμήλα!!!!

     
  • Τη 8:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Α, ωραία ερώτηση Χρύσα!
    Λοιπόν εγώ έχω την οθόνη του υπολογιστή μπροστά μου, και το γραφείο είναι γεμάτο χαρτιά, ανοιγμένα γράμματα, διαφημιστικά, μια φωτογραφία δικιά μου, ένα ρολό απ'αυτό που μαζεύει τις γατότριχες από τα ρούχα, τα μεγαφωνάκια, τον τηλεφωνικό κατάλογο που έχει απάνω ένα εξωτικό πουλί με κόκκινα και μπλε φτερά και άλλα μικροπραγματάκια...

    Δίπλα τα ράφια και το άλλο γραφείο με το λάπτοπ και την ραπτομηχανή επάνω...

    Γύρω μου η τούμπα μεταφερμένη απ'το σαλόνι μέσα σε ένα γενικό χάος και πίσω μου ο καναπές-κρεβάτι για καλεσμένους και μια μικρή όαση από τροπικά φυτά τα οποία μένουν εδώ μέχρι να τελειώσουμε τα βαψίματα στο σαλόνι...

    Από το παράθυρο βλέπω τον ουρανό που σκοτεινιάζει και μια τεράστια μουσμουλιά...έχω ανοιχτό το παράθυρο και μπαίνει δροσερό αεράκι... η Kätzi κάθεται στο εξωτερικό πεζούλι κι αγναντεύει...

    Ουφ! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις όπως το φαντάστηκες!

     
  • Τη 10:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Εγώ παραφέρομαι;;;

    Που κοντεύω να βγώ από τα ρούχα μου με αυτά που ακούω....

     
  • Τη 8:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Συνήθης Ύποπτη είπε...

    Η δική μου οπτική δεν έχει αλλάξει από χθες. (Όχι, εντάξει, εγώ κουνήθηκα, τα πράγματα δεν πείραξα)

    Έχουμε και λέμε:

    -Συλλογή από κουτάκια energy drinks
    -Δύο κουμπαράδες
    -Κολώνιες
    -Ένα μαχαίρι σαν αυτό που χρησιμοποιούν στις θυσίες, στην θήκη του
    -Πούρα romeo&juliet
    -Περιοδικά Ντόναλντ+Αλμανάκο
    -4 ποτήρια
    -Ένα μεγάλο καμμένο κερί
    -Ένα κουτί κανέλλα
    -8 βιβλία Ελύτη, 1 Λουντέμη και 1 Καβάφη
    -6 πακέτα τσιγάρα, τα 4 άδεια
    -3 αναπτήρες
    -3 mouse
    -5 dvd x-files
    -2 φυλλάδια delivery
    -Τάπερ με πορτοκάλια
    -Κινητό
    -Κλωστές
    -Μαχαιροπήρουνο
    -Οθόνη με 6 παραθυράκια
    -Ολλανδικό καπνό και ασημί rizla
    -Κάμερα
    -Φακό
    -Κόπτη πούρων
    -2 εξωφρενικά γεμάτα τασάκια (το δωμάτιο διαθέτει ιονιστή)

    Και άλλα πάρα πολλά ακόμη, φαντάζομαι ότι κούρασα...

    Όλα αυτά στο γραφείο του αδερφού μου καθώς και δύο υπέροχα χέρια που δεν κουνιούνται να το συμμαζέψουν.

    Καλημέρα!!!

     
  • Τη 11:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger KiTaSuMbA είπε...

    Κάθομαι στην γωνία του γραφείου (σχήματος «Γ» με αυτοσχέδια προσθήκη). Μπροστά μου δύο οθόνες: το laptop σε ασπρόμαυρο console mode κάνει update στην διανομή linux τώρα που έφερα και πάλι fully operational τον «μεγάλο» και τώρα αυτόν χρησιμοποιώ για να γράψω.

    Δεξιά, το breakout box της κάρτας ήχου, απάνω του έχουν ξαπλώσει τα remote cd και ενισχυτή, άτσαλα αφημένα καπάκι σε αυτά τα ακουστικά από το laptop για το skype.

    Αριστερά, απλώνεται το κύριο τμημα του γραφείου, μέχρι την μπαλκονόπορτα. Απάνω, ένα τασάκι γεμάτο γόπες, 3 άδεια πακέτα, ένα μισογεμάτο και ένα κλειστό ακόμα... Διαβάζω «il fumo provoca cancro mortale ai polmoni» με ασπρόμαυρα τεράστια γράμματα, αλλά εγώ τον χαβά μου...

    Πάνω στο γραφείο «κάθεται» η ξύλινη cdιερα που 'χαμε φτιάξει με τον Διονύση... Πάει αυτός τέλειωσε, σμηνίτης τώρα. Τα cd κάθονται τακτικά ανα είδος στα ράφια και περιμένουν υπομονετικά την σειρά τους για να πούν τον πόνο τους, την οργή τους, την αγάπη τους, τα όνειρά τους.

    Από την μπαλκονόπορτα μπαίνουν οι φωνές και τα χάχανα των πιτσηρικάδων που την στήσανε στην γωνία για να πιουνε τα τσιγάρα τους όπως κάθε σάββατο βράδυ. La febbre del sabbato sera. Σκούρο μαλλί, πασαλημένο σε ζελέ 0.5ε το κιλό, διαλυμένο μηχανάκι, στρουμπουλή, βαρυμακιγιαρισμένη γκομενίτσα...

    Έπιασε να βρέχει... τουλάχιστον θα πνίξει την σκουπιδίλα σκέφτομαι και ανοίγω τον konqueror να δω τι φρέσκια ταινία κατέβασαν οι συγκάτοικοι να περάσει το βράδυ.

    La febbre del sabbato sera, ξανασκέφτομαι, και χαμογελόντας πατάω «Login and Publish»!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα