GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2005

Η ωρα είναι 16:24

Η ώρα είναι 16:24 και μόλις τελείωσα αυτό που είχα να κάνω... και σαν φυτούκλα πήγα στον συνάδελφο που συνεργαζόμαστε στο project και του είπα: "ταδε" τελείωσα έλα να το τεστάρουμε!!!!", ο "τάδε" μου απάντησε: Δεν μπορώ σχόλασα!!! Χαχαχα αισθάνθηκα σαν το μαλακισμένο της τάξης... Φυσικά (άλλο που δεν ήθελα) του είπα να έρθει αύριο πρώι-πρωί απ΄το γραφείο μου για να το τσεκάρουμε... Βέβαια εγώ το έχω δει να παίζει, αλλά ήθελα να το δούν και οι άλλοι!!!! Είμαι πολύ "σπαστικό"!!!
Σε λίγο φεύγω και εγώ, αλλά πρώτα θα "επισκεφτώ" κανά blog της blog-παρέας!!!!
Have a nice evening!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 9:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Α είσαι από αυτά τα σπαστικά που θέλεουν τους άλλους να δούν τί κάνουν αντί απλά να πούν "Τελείωσα, δουλεύει."

    Σ' αρέσει να παιδεύεις τους άλλους;;;
    Ού ρε...

     
  • Τη 11:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    ΝΤΡΟΠΗ σου είσαι συνώνυμο της εργασιομανίας και κλασικός απεργοσπάστης
    Ού ρε...
    :)

     
  • Τη 9:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Δεν είμαι απεργοσπάστης και δεν είμαι εργασιομανής... Απλά ήθελα να το φωνάξω να το πω: (ο fade με καταλαβαίνει) Το τελείωσα!!!! (το πρώτο μέρος)

     
  • Τη 9:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ναι βρε καλό μου; Ο κόσμος τί σου φταίει; Το τελείωσες. Πές το μας... Κλαπ κλαπ κλαπ...

    Είναι ανάγκη να μας βάλεις όμως να το δουλέψουμε επειδή εσύ το τελείωσες;;;;

    Ε βρε ζόρια...

     
  • Τη 4:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    Από ψυχολογικής πλευράς, θα έλεγα ότι η κίνησή σου να πεις "τελείωσα" υποδηλώνει μία τάση προς υπερβάλουσα επιδειξιομανία και εγωκεντρική διάθεση. Προσπάθησε να το περιορίσεις...Μην πέφτεις και εσύ στην παγίδα του να "ολοκληρώσεις" κάτι και να το φωνάξεις. Silence please...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα