GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2005

Το Πουλιδάκι



Το πουλιδάκι είναι ένα τροπικό πουλί με πανέμορφα και πολύχρωμα φτερά και κατάγεται από τα δάση του Ρεθύμνου. Οι πρόγονοί του αποδήμησαν στον Πειραιά, οπότε από 'δω και στο εξής το μοναδικό στο είδος του εμφανίζεται στις γύρω περιοχές.
Του αρέσουν οι νέες τεχνολογίες και η πληροφορική και τα "μυρμήγκια".
Είναι πολύ ευαίσθητο και γι'αυτό πρέπει να το προσέχεις και να το ακουμπάς με προσοχή, ειδάλως θα του χαλάσεις τα υπέροχα φτερά του.
Όταν εκνευρίζεται ή θυμώνει τότε τα φτερά του αγριεύουν και θυμάται τους προγόνους της στην Κρήτη.
Εμείς οι φίλες του, του λέμε συνέχεια να μην μπαίνει στο νερό διότι θα βραχούν τα φτερά του και μετά θα πρέπει να τα στεγνώνει για να ξαναπετάξει...
Το Πουλιδάκι το γνώρισα στο Πανεπιστήμιο, αυτό με θυμάται όταν του πήρα την θέση σε μια παρουσίαση διότι "είχα δουλειά στην Μύκονο" όπως είπα και στον καθηγητή. Η ζωή τα έφερε να την ξαναδώ στην πρώτη μου δουλειά. Ήταν ήδη εκεί νομίζω 3 μήνες.
Από τότε το πουλιδάκι μπήκε στην ζωή μου και το έχω κατατάξει στον τομέα "φίλες-κολλητές". Όμως σε σχέση με τις άλλες φίλες κολλητές αυτή διαφέρει σε κάτι. Γενικά με τις φίλες μου και τους ανθρώπους που αγαπώ με πιάνει το προστατευτικό μου. Το πουλιδάκι (μιας και είναι και σπάνιο πουλί) δεν θέλω να μου το πειράζουν και να μου το στεναχωρούν, όχι ότι δεν είναι δυνατή, άλλά δεν θέλω να μου το πειράζουν είπαμε είναι σπάνιο πουλί!!!
Το πουλιδάκι όπως βλέπετε και στην φωτογραφία είναι πολύ όμορφο και γλυκό και όλο χαμογελάει. Εδώ την βλέπετε στο πρώην γραφείο μας που το είχαμε μετατρέψει σε "παιδική χαρά".

4 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα