GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

Κίμωνας Νο 1

Μιας και έχω το κουσούρι να μετράω...

λέω να αρχίσω να μετράω τα post που γράφω ως χαζομαμα...

Ο μικρός μου το βράδυ (φτου-φτου) έχει αρχίσει να κοιμάται και μαζί με αυτόν και εμεις... επίσης έχουν ξεκινήσει και οι κολικοί του και ελπίζω να μην ταλαιπωρηθεί πολυ το μικρό μου!

Όλα βαίνουν καλώς και ανυπομονώ για την μέρα που θα πάμε βολτούλα με το καροτσάκι του!!

Κάθε μέρα που περνάει όλο και κάνει κάτι καινούργιο... Του αρέσει το ζεστό νερό και κλαίει όταν τον γυμνώνουν!! Η Μίκα και ο Λάζαρος δεν του έχουν δώσει ακόμα και πολυ σημασία και γενικα συμβιώνουν και τα τρία τα "παιδάκια" μας αρμονικα χωρίς να ενοχλουν το ένα το άλλο!!

Σας βάζω και μια φωτό για να τον δείτε και να τον καμαρώσετε... (χωρίς την μουρίτσα του διότι δεν θα ήθελα να εκτεθει το μωράκι μου στο internet)!!




Φιλια πολλααααααα!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 9:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ~~A~~ είπε...

    Γίνε όσο χαζομαμά θες!Το αξίζεις!

    Να τον χαίρεσαι και πάλι!

     
  • Τη 11:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κάναμε reset τον counter!!!
    Αυτό θα πεί αναβάθμιση! ;)

    Γουουουουτου γουτου γουτου γουτου :)

     
  • Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Nenyaki : ) είπε...

    how cute is that?

    Να σας ζήσει!

     
  • Τη 2:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    τι ευτυχία!!! φτου! φτου!
    τίποτα πιο όμορφο και πιο συγκλονιστικό δεν υπάρχει!

     
  • Τη 7:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ---. είπε...

    Na soy zhsei koritsara moy, molis to ematha!!!! :')

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα