GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 27, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο161)

Όχι πείτε μου... Υπάρχει καλύτερο απο μια Παρασκευή που έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
  • Είναι Παρασκευή
  • Είναι Pay-day
  • Αρχίζει τριήμερο

Αυτή την βδομάδα κόλλησα μια γρίππη που ήταν όλη δική μου... Τα συμπτώματα είναι πόνος στον λαιμό και έντονη κατάπτωση του οργανισμου. Διαρκει 3 μέρες και σε παιδεύει για άλλες τόσες.

Όσες μέρες ήμουν άρρωστη... σκεφτόμουν αν και το μπεμπε ήταν και αυτό αδιάθετο... Άραγε μπορει κανεις να απαντήσει σε αυτό;;; Ένιωθε και ο μπέμπης μου κομμάρες;;;

Σε λίγες μέρες θα του οργανώσουμε και το Baby-shower!! Η νονά του έχει ήδη προμηθευτεί με πραγματάκια απο το Σικάγο!!!! Χτες ο αδελφος μου του πήρε όλη την σειρά για μωρά του ολυμπιακου...

Βλέπω τα φορμάκια του και δεν μπορω να πιστεψω πως σε 69 μέρες θα τον έχουμε στα χέρια μας και θα τα φοράει όλα αυτά τα μικροσκοπικα ρουχαλάκια....

Καλό Σ-Κ-Δ και να προσέχετε τις ιώσεις!!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα