GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 06, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο162)

Καλημέραααα!!!

Μένουν άλλες 62 μέρες για να γεννήσω... Αύριο μπαίνω στον 8ο μήνα και την άλλη Κυριακή θα κάνουμε baby shower (αυτά παθαίνεις αν συναναστρέφεσαι με οικογένειες που ζήσαν στην Αμερικη...) Προσωπικά την ιδέα την βρίσκω πολυ καλή!

Την Πέμπτη που νας έρχεται θα κάνω και το doppler για να δούμε αν τρέφεται σωστά το μικρό μας το μωρό...
Παρατήρησα πως όσο ήμουν άρρωστη κουνιώταν λιγότερο απο ότι τώρα που είμαι μια χαρα... Τελικα πρέπει να τον ταλαιπώρησα με την ίωση!!

Σε λιγες μέρες το σπίτι μας θα γεμίσει με μωρουδιακά και κούνιες!!! Θα είναι λίγο περίεργο αλλα απο την άλλη μπαίνουμε στην τελικη ευθεία!!!

Φιλια πολλα και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 11:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Εμμμ
    Baby shower;;;

    Για τους μη αμερικανομαθείς;

     
  • Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Λοιπόν..
    Είναι ένα πάρτυ που μαζεύονται μόνο γυναίκες (φίλες της μαμάς) και φέρνουν δώρα στο μπεμπε!!
    Αφου φάνε και πιούνε... πάνε και στολίζουν το δωμάτιο του μωρου!!!

     
  • Τη 12:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και το ντους που είναι;;;

    :ppp

     
  • Τη 5:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kala na peraseis chrysaki!

     
  • Τη 11:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ναταλία είπε...

    Να πάνε όλα καλά γλυκιά μου για σένα και το ζουζούνι σου!
    Δώστου ένα γλυκό φιλί!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα