GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2009

Τέλος οι Παρασκευες!!!

Την Δευτέρα ξεκίνησα και την άδειά μου... Απο δω και περα ξεκινάει η προετοιμασια...
Εχουμε να πλύνουμε όλα τα ρουχαλάκια του, να φέρουμε την κούνια... να καθαρίσουμε πολυ καλα το σπίτι... και όλα αυτά πρέπει να γίνουν στις επόμενες 4 βδομάδες...

Το μωρό βιάζεται να βγει... και την Κυριακη είχα συσπάσεις, οπότε ο γιατρός προσπαθει να τον κρατήσει με νύχια και με δόντια για να ολοκληρωθει όσο γίνεται περισσότερο.

Είναι ήδη 2700 γραμμάρια και λογικα δεν θα έχει πρόβλημα, αλλα καλό είναι να κλείσω και τις 36 βδομάδες.

Στο σπίτι δεν μπορω να κάνω τίποτα... είναι πολυ βαρετα να μην μπορεις να κάνεις τίποτα... Αλλα τι να τον κάνω... Ας έρθει με το καλό ο Κιμωνάκος μου!!!

Φιλια πολλα!!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 6:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Με το καλό και μιάν ανάσα!

     
  • Τη 9:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lina είπε...

    κι εγώ βιαζομουν και μια χαρα πηγαν όλα =)

    με το καλό να γεμισει φωνουλες το σπιτι σας =)

     
  • Τη 10:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλή λευτεριά!

     
  • Τη 12:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    κιμωνάκος- ωραίο όνομα!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα