GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Σάββατο, Μαΐου 09, 2009

Γεννητούρια!!!

Γέννησα τον Κιμωνάκο, 3670 kg το πιο μεγάλο παιδί που γεννήθηκε εκείνη την μέρα!!! Στις 28/04/2009 ημέρα Τρίτη γεννήθηκε το πιο όμορφο μωρό που έχω δει!! Κράτησα στην αγκαλιά μου τον γιό μου στις 08:15!! Οι στιγμές που έζησα ήταν συγκλονιστικες. Αλλα ας τα πάρουμε απο την αρχή...
Την Δευτέρα στις 27/04/2009 πήγαμε για το τελευταίο ραντεβου στον γιατρο ώστε να βεβαιωθούμε πως το παιδί δεν άλλαξε θέση (είχε ισχιακή θέση) οπότε το ραντεβου για την επόμενη μέρα ήταν 100% σίγουρο.
Το βράδυ που μεσολαβούσε περνούσε πάρα πολυ γρήγορα και ήμουν μεσα στο άγχος για την επέμβαση που έπρόκειτο να γίνει αλλα και απο την άλλη ήμουν τρισευτυχισμένη που θα έβλεπα τον γιούλη μου.
Στις 05:30 ακριβως αναχωρήσαμε για το ΙΑΣΩ (που έχω μόνο να πω θετικά σχόλια... Συγχαρητήρια σε όλο το προσωπικό). Μια και μένουμε πολυ κοντά στις 05:45 ήμουν ήδη στο δωμάτιο και ετοιμαζόμουν για αυτό που θα ακολουθούσε.
Το χειρουργείο είχε οριστεί για τις 08:00 και έτσι έγινε... 08:00 ο γιατρός είχε ήδη ξεκινήσει την διαδικασία...
08:15 άκουσα την πιο όμορφη μελωδία... Πρέπει να σας πω πως απο τις 08:00 μέχρι και που είδα τον γιό μου έκλαιγα απο συγκίνηση για αυτό που θα βίωνα σε λίγα λεπτά, όμως όταν μου τον φέραν στα χέρια μου σταματήσαμε και οι δύο να μυξοκλαίμε και κοιταχτήκαμε με νόημα μέσα στα μάτια! Δεν θα ξεχάσω ποτε τον τρόπο που με κοίταξε ο γιός μου...
Τα υπόλοιπα μπορείτε να τα φανταστείτε... έξω μια ορδή απο συγγενείς και φίλους που έκλαιγαν όλοι με το που είδαν τον μωράκι μας!!! Εμένα πάλι με έπιασαν τα κλάμματα όταν είδα τον ευτυχή πατέρα με μάτια που γυάλιζαν και πρόσωπο που έλαμπε!!!
Τώρα τον έχω δίπλα μου... μόλις έχει φάει (τον θηλάζω αποκλειστικα) και κοιμάται γαλήνια!!

Εύχομαι να έχει το παιδάκι μου πάνω απ'ολα υγεία και θα είμαι πάντα δίπλα του να τον στηρίζω και να του δίνω όλη μου την αγάπη!!

Υ.Γ. Αχ αύριο γιορτάζω!!! Είμαι και εγω μανούλα!!!

Ετικέτες

9 σχόλια:

  • Τη 1:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lina είπε...

    χαιρομαι τοσο πολύ που είμαι το πρώτο σχόλιο!!!

    να σας ζήσει, γερό και τυχερό =) κι εσεις παντα ετσι ευτυχισμένοι! πολλά πολλά φιλιά =)

     
  • Τη 2:02 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    na sas zisi o kimonakos! ke happy mothers day!

     
  • Τη 1:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ~~A~~ είπε...

    Να σας ζήσει,γερός,δυνατός και χαμογελαστός!!!!

    Χρόνια σου πολλά!!!

     
  • Τη 4:37 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous John Karakatsanis - xblog.gr είπε...

    Να σας ζήσει!!

     
  • Τη 7:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Nenyaki : ) είπε...

    Awwwwwwww! SO cutie!

    Να σας ζήσει και να το δείτε όπως ποθείτε.

    Και εσύ να είσαι πάντα τόσο ευτυχισμένη!!! :)

     
  • Τη 7:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger javapapo είπε...

    συγχαρητήρια!Ότι καλύτερο!

     
  • Τη 7:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλή αρχή χαζομαμά!

    :)))

     
  • Τη 2:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    Συγχαρητήρια Χρύσα!!! να σας ζήσει και ναστε πάντα χαρούμενοι με το γιόκα σας γερό και ευτυχισμένο!

    υ.γ. πρόσεχε τα ανώνυμα σχόλια, εγώ απο δω και στο εξής θα είμαι μόνο prive.

     
  • Τη 1:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    να σας ζησει.Υπεροχη.Ολα τα κειμενα σου ηταν χρυσα.Αλλα αυτο ειναι το πιο χρυσο απ ολα!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα