GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 13, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο163)

Καλημέρα παιδάκια!!!

Τι κάνετε είσαστε καλα;;;; Εγω είμαι μια χαρά!!! Χτες έκανα εξέταση Doppler και το παίδί τρέφεται μαι χαρα!! Ειναι ήδη 2300 γραμμάρια και ο γιατρός μου είπε πως πάει για πάνω απο 3500-4000 γραμμάρια!!
Χαιρομαι πάρα πολυ διότι αν ήταν πολυ μικρούλης θα φοβόμουν να τον κρατήσω... ενω τώρα που θα είναι κοτζαμ παιδι!!!

Βέβαια ο γιός μου άρχισε να με ταλαιπωρεί απο τώρα... δεν έχει γυρίσει ακόμα και αν δεν γυρίσει μέσα στις επόμενες 4 βδομάδες πάμε για καισαρικη... Επίσης ο λωρος είναι γύρω απο τον λαιμό του σαν κασκολ (ανοιχτό μπροστα) και τώρα θα πρέπει να τον έχω στον νού μου!!!

Θα επαναλάβουμε την εξέταση Doppler σε 2 βδομάδες καθώτι ο μελλοντικός μπαμπάς του φοβήθηκε πολυ και αγχώθηκε!!! (και εγω βέβαια δεν πάω πίσω... προσπαθώ να μένω ήρεμη αλλα όσο να'ναι την τελική ευθεία θα την διασχίσουμε με άγχος!!!!)

Αυτά τα νέα μου!!!!

Φιλια πολλα σε όλους και καλό Σ/Κ!!!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ώχ ώχ!
    Από τώρα αργεί να γυρίσει;;;
    Ε ρε το λάδι θα σου βγάλει :ppp

     
  • Τη 2:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άσε Darth και εγω έτσι πιστεύω!!! Ο γιός μου θα με παδέψει πολυ... αλλα χαλάλι του!!!
    Ας γεννηθεί με το καλο... και απο εκει και ύστερα ας με βασανίζει όσο θέλει!!!!

     
  • Τη 4:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    me to kalo na girisi :)

     
  • Τη 6:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    με το καλό να πάρει τη θέση του και να έρθουν όλα βολικά!
    όσο για τα κιλά, μην το δένεις και κόμπο γιατί εμένα έπεσε έξω στις μετρήσεις ο γιατρός κατα 500γρ περίπου. (κάτι που για ένα μωρό είναι σημαντική διαφορά)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα