GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο164)

Καλημέρα!! Άλλη μια Παρασκευή ξεκίνησε...

Έχω αρχίσει να νιώθω σαν μπαλόνι!! Ο ύπνος με δυσκολεύει (βασικα έχω πρόβλημα στο να αλλάζω πλευρό), δεν μπορώ να περπατήσω γρήγορα, καμια φορά βαριανασαίνω στα καλα καθούμενα!!
Αλλα δεν παραπονιέμαι... σε λίγο καιρό θα έχω το μωράκι μου αγκαλια!!

Το Σ/Κ θα έχει άσχημο καιρό... αλλά νομίζω πως είναι τα τελευταία τερτίπια του χειμώνα... Δεν πειράζει να ρίξει λίγο βροχούλα γιατί οι βλάκες γειτόνοι πρέπει να πλύνουν τις αυλες με άφθονο νερο, οι κυριούλες να πλύνουν τις βεράντες με τον μισό Μόρνο και οι κάγκουρες το αμάξι τους με το 1/4 του Μαραθώνα... Οπότε η βροχή είναι αναγκαία... γιατί έχουμε και τους βλάκες που δεν λογαριάζουν τίποτα...

Τελικά καλά λένε... πως ο ηλίθιος είναι και επικίνδυνος!!

Καλό Σ/Κ σε όλους και να περάσετε καλααα!!!

Υ.Γ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΑΑΑΑ!!!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 11:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Παίρνω καρφίτσα κι έρχομαι!

    >:)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα