GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 20, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο160)

Παρασκευήηηη-Παρασκευήηηη!!!!
Πως είστε με τόσο κρύο;;; Εγω είμαι μια χαρα... τα καλα της εγκυμοσύνης είναι πως δυναμώνει τόσο ο οργανισμός μου που δεν αρρωσταίνεις με τίποτα!!!
Σε λίγο καιρό θα σταματήσω να δουλεύω... και στεναχωριέμαι λιγάκι... Θα γυρίσω μετά απο καιρό και θα έχω ξεχάσει τα πάντα!!! Βέβαια θα φύγω ωραία περίοδο και θα έχω και για πρώτη φορα ολόκληρο καλοκαίρι δικό μου!!!!
Αν δεν είχα την δουλειά αυτόν τον καιρό θα είχα τρελαθει!! Πάω στην δουλεια και είναι σαν να βγαίνω έξω!! Ο μικρός σίγουρα όταν θα πει την πρώτη του λέξη θα είναι JBoss... Διότι εκτός απο την μαμά του και η νονά του είναι μία απο τα ίδια!!! Το βλέπω το παιδί μου αντι να μάθει την αλφάβητο να μαθαίνει να φτιάχνει MBean με το "Hello World"!!! (χιχιχιχιι!!!)

Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!!! Να ντυθείτε ζεστα μη μου κρυώσετε!!!!

Φιλιαααα!!!

Ετικέτες

7 σχόλια:

  • Τη 10:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλό (αααψιού) σαββατοκύριακο...

     
  • Τη 4:00 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ontos, ap'opou kai na parei ayto to paidi ston klado tha meinei. Mia mikri elpida mono, mipos parei apo ton allo tou to nono kai glitosei.

    Ax, pantos palu vourkosa me to post sou... Ta prota tou logakia :)

    Dostou fili apo ti nona. Xthes xekinisa na tou psonizo. Simera i synexeia :)

    Filia polla! Sas agapao kai tous 3 :)

     
  • Τη 6:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλή ξενκούραση και μην κάνεις ταρζανιές επειδή νιώθεις δυνατή ;-)

     
  • Τη 6:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    που να δεις μετά! ατσαλένιο σύστημα :)

     
  • Τη 8:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger thamnos είπε...

    Βρήκα ανοικτά και μπήκα...
    Με το καλό να προχωρήσει και να υπάρχει υγεία πάντα.

    Το καλοκάιρι δεν θα δουλευεις? Νομίζεις. Απλά θα κάνεις άλλη δουλειά κα μάλιστα πολύ πιο δύσκολη και υπεύθυνη, σίγουρα όμως πολύ πολύ πιο γλυκιά!

    τσιουυ σας

     
  • Τη 8:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger thamnos είπε...

    Δες κι αυτό ίσως σε ενδιαφέρει...

    http://lilypie.com/create_baby_days.php

     
  • Τη 4:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις σου και μην αψηφάς το κρύο! εγώ πέρασα ένα κρύωμα στον 8ο μήνα που ήταν όλο δικό μου!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα