GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 30, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο157)

Παρασκευή-Παρασκευήηηη!!! και εκτός απο Παρασκευή είναι και pay-day!!! Yeah!!!!!

Επειδή δεν μπορώ να πιω, να κάτσω σε δημόσιο χώρο (επειδή καπνίζουν), δεν μπορώ να φάω έξω (λόγω αλατιού) δεν πολυ-βγαίνουμε έξω και χτες εκνευρίστηκα!!!

Είμαι συνέχεια σπίτι και βλέπω τηλεόραση ή διαβάζω κανα βιβλίο και μετά απο λίγη ώρα με πιάνει ύπνος!! Νίώθω σαν 60 χρονών!!! Βέβαια εκει που πάω να απελπιστώ... τσουπ!! Μου ρίχνει το μωράκι μου μια κλωτσια και μου υπένθυμίζει τον λόγο που τα "τραβάω" όλα αυτά!!

Χαλάλι σου μωράκι μου!!! Αλλα όταν θα έρθεις με το καλό... με την πρώτη ευκαιρία η μαμα θα πάει έξω να τα πιει και να γλεντήσει!!!!

Καλο Σ/Κ σε όλους!!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 11:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κάτσε βρε, γιατί δεν μπορείς να φας έξω; Έχουν και ανάλατα (έλα έλα, μην γινόματε και υπερβολικοί με το αλατάκι, εντάξει το αλκοόλ το καταλαβαίνω - και τον καπνό, αλλά υπάρχουν μαγαζιά που δεν γίνεται ντουμάνι...)

    Τεσπα... Καλό ΣΚ :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα