GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιανουαρίου 27, 2009

100 μέρες!!

Σε 100 μέρες... θα αλλάξει η ζωή μου! Σε 100 μέρες θα αλλάξει η ζωή μας!! Σε 100 μέρες θα έρθει στον κόσμο ένας άνθρωπος που θα είναι η ζωή μου όλη!!

Έχω 100 μέρες να αγοράσω πραγματάκια, να φτιάξω το σπίτι, να ετοιμαστώ ψυχολογικα, να ετοιμάσω ψυχολογικα τον Α. για να μην μου μείνει απο ανακοπη όταν του πω: "Σπάσαν τα νερα, φεύγουμε για μιευτήριο!!!"

100 μέρες υπομονη... και θα σε έχω στην αγκαλιά μου!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 4:29 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Με το καλό κουκλίτσα μου να το πάρεις στην αγκαλιά σου και να το χαίρεσαι για μια ζωή :)

    Κλώτσα βαφτιστήρι... Δείξε στη μανούλα ποιός είναι το αφεντικό :)

     
  • Τη 9:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    tha dis poso grigora tha perasoun aftes i meroules !

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα