GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 16, 2009

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο155)

Παρασκευη-Παρασκευήηη!!
Τι κάνετε;;; Πως περάσατε στις γιορτές;;;;
Εγω όπως είχα πει είχα σχεδον 3 βδομάδες άδεια οπότε ξεκουράστηκα. Βαρέθηκα λίγο... αλλα ξεκουράστηκα!!
Βασικα λόγω εγκυμοσύνης τανεύρα μου δεν είναι και πολυ καλά... και εκει που σε άλλες συνθήκες θα αντιδρούσα ψύχραιμα, τώρα πανικοβάλλομαι, πνίγομαι, εκνευρίζομαι, βάζω τα κλάμματα λες και ήρθε το τέλος του κόσμου!!
Δεν καταλαβαίνω πως έχει αλλάξει κάτι στην συμπεριφορά μου, απλα οι άλλοι μου το λένε (με τρόπο, αλλιώς θα έχουν να αντιμετωπίσουν μια έξαλλη Goldie). Ελπίζω να μου περάσει...
Πάντως έχω γίνει λίγο αντικοινωνικη...

Την προηγούμενη βδομάδα κάναμε και τον τελευταίο προγεννητικό έλεγχο. Τελικα είναι 100% το μωράκι μας αγόρι!!

Έχει πολυ γέλιο διότι κινείται αρκετά αλλα κυρίως μετά τις 23:00!!

Αυτά... Να έχετε ένα καλό Σ/Κ!!
Σας φιλω στην μούρη σας!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 10:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Γυναίκες....
    Τί να πει κανείς...
    Έχουνπου έχουν νεύρα, βρίσκουν και δικαιολογίες...

    :ppp

    Καλό ΣΚ και... καλή σου χρονιά βρε, με το καλό!!!!

     
  • Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    εμένα μου είχαν πει οτι όσο εγώ κινούμαι, το μωρό νανουρίζεται και κοιμάται.
    όταν ξαπλώνω να κοιμηθώ τότε ξυπνάει εκείνο και αρχίζει να κόβει βόλτες!
    βέβαια πάζει και το σενάριο απλά να μην το καταλαβαίνεις τόσο όταν είσαι σε κίνηση και να το καταλαβαίνεις όταν ξαπλώνεις και ηρεμείς!
    πάντως όπως και ναχει είναι μια υπέροχη αίσθηση!

     
  • Τη 12:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Παρακσευοφιλάκια και στους 3 σας!!!!

     
  • Τη 8:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    θα ειναι ενα "χρυσο " αγορι

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα