GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 05, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο152)

Καλημέρα!!

Χτες πήγα και είδα το Golden hall. Μπορώ να πω πως ήταν εντυπωσιακό και είχε πανάκριβα φαγητά! Έχέι παντου χρυσές κολώνες και γενικα επικρατεί ένα κλίμα χλιδής. Αυτό που μου άρεσε είναι πως έχει παντου προσωπικό έτοιμο να σε εξυπηρετήσει.
Τα μαγαζια πάντως που έχει μέσα είναι πανάκριβα!! Τώρα απο εκει και ύστερα θεωρώ πως είναι πολυ ωραίο που έχουμε ένα τέτοιο Mall απλα μου κακοφαίνεται που είναι σε δημόσιο ακίνητο... Δηλαδή τώρα ο ελληνικός λαός έχει ενοικιάσει ΚΑΙ στο Golden Hall το οίκημα;; Γιατί τότε αφου ένα tiny μερος του μου ανήκει πληρώνω παρκινγκ;;; Αφου με τα λεφτα των ενοικίων η κυρία Λάτση μια χαρά θα τα βγάζει διπλά και τριπλά!!

Τέλως πάντων πάλι γκρινιάζω!!

Σας εύχομαι ένα καλό Σ/Κ!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 11:02 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα από μένα!
    Καλή μου, το πάρκινγκ σε πείραξε μόνο?Το ότι ο κόσμος καίγεται και ανοίγει ΧΡΥΣΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, τί σου λέει???Κι έγιναν εγκαίνια κλπ κλπ κλπ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα