GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 12, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο153)

Σκεφτόμουν εδω και πολυ καιρό να γράψω για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου... Θα φέρω ένα παιδί στον κόσμο... που ανα πάσα στιγμή θα είναι εκτεθειμένο σε χιλιάδες περισσότερους κινδύνουν απο ότι ήμουν εγω στα εφηβικά μου χρόνια...

Μεγαλώνει ένα παιδί στην κοιλιά σου, στερήσε πράγματα για να έχει αυτό υγεία. Το μεγαλώνεις... το ανατρέφεις... με όλες σου τις δυνάμεις... Στερήσε πράγματα, στερήσε διασκέδαση, απολαύσεις, στερήσε τον ίδιο σου τον εαυτό... ζεις πρώτα γι'αυτό και μετά για σένα... κανονίζεις τα πάντα με γνώμονα το παιδί σου.

και έρχεται μια μαύρη μέρα... που ένας ΗΛΙΘΙΟΣ σηκώνει το όπλο, το σκοπεύει και το σκοτώνει.

Και αφου το σκοτώσει έρχεται ο ΗΛΙΘΙΟΣ μαζι με έναν άλλο ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟ και λένε ότι το παιδί σου είχε ανάρμοστη συμπεριφορα... και το σκοτώνουν για 2η, 3η, 4η φορά... όσες φορές και να το πουν... άλλες τόσες το πυροβολουν... και μαζί με αυτό... πυροβολουν ξανα και ξανα όλα τα παιδια που έχουν μπαφιάσει με όλη αυτή την αήδια γύρω μας...

Ειμαστε ήδη διαλυμένοι σαν κράτος... γιατί μας πειράζει που το αντικρίζουμε τώρα μπροστά στα μάτια μας;;;;;

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 1:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    eixa kairo na peraso apo ta meri sou kai xarika poly me ta nea sou!
    ante kali lefteria!

     
  • Τη 10:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ευχαριστω Yo!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα