GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 19, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο154)

Τι να πω για αυτήν την Παρασκευη... είναι η Super Παρασκευη!!!
Γιατι;;;;
  1. Pay day (Δώρο + Μισθος)
  2. Ημιαργία στην δουλεια καθώτι έχουμε κανονίσει Χριστουγεννιάτικο event
  3. 2,5 μέρες και σήμερα μέχρι να πάρω 2,5 βδομάδες άδεια
  4. Είναι Παρασκευηηηη!!!!

Επίσης χτες μπήκα στα μισα της εγκυμοσύνης μου!! Έχω άλλο τόσο μπροστά μου!! Το μωράκι μου πλεον κουνιέται και νομίζω πως θα είναι νυχτερινος τύπος!! Ανυπομονω να τον κρατήσω στην αγκαλίτσα μου!! Να του χαϊδέψω το μαγουλάκι! Να του φιλήσω την πατούσα!!!!

Καλο Σ/Κ σε όλους!!!!!!!

Υ.Γ. Δεν ξεχνω τα προβληματα!! Οι νέοι έχουν δίκιο!! Πρέπει να τους υποστηρίξουμε!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα